Visa ämne
 Skriv ut ämne
ArmA 2

Citera

Mattan skrev:
här är lite rörliga arma 2 screenshots från igår!

http://www.youtube.com/watch?v=ww65zi...w65ziqxoNU

Tycker mina ordrar gör sig bra närsomhelst, varsomhelst. man kan ALLTID döda ryssar, spränga radiotorn för att sen avsluta med lite chillings.
la upp lite från mmai.
Dock blev det sjukt dålig kvalite, men men:

http://www.youtube.com/watch?v=0wlzA5...wlzA5cUkH4
Redigerat av Granquist den 2009-08-25 04:27

Citera

Zordax skrev:
la upp lite från mmai.
Dock blev det sjukt dålig kvalite, men men:

http://www.youtub...wlzA5cUkH4

Hah, sjukt å höra sig själv. Men nu får ju alla höra hur bra "ledare" jag är iallafall. Wink
mattan snyggt jobbat, sånt där lockar verkligen nytt folk och kul se samma sak från annan vinkel. Bra editerat.

och WOW, det är sjukt kul lira med anrop som på MMAI, folk uppför sig som en vältränad enhet. Går snyggt i formation och allmänt rätt bra. Jag är impad det är kul Sprang före gruppen ett par gånger bara för ta screenshot på hur fint ni gick.

Trracer, funkar bra med ditt ledarskap osv. sen är det ju ok göra en ny tråd också ibland.. istället bara för köra arma2 tråden..

Citera

granQ skrev:
...och WOW, det är sjukt kul lira med anrop som på MMAI, folk uppför sig som en vältränad enhet. Går snyggt i formation och allmänt rätt bra. Jag är impad det är kul ...

Vi börjar bli väldresserade! Håller med dig, det är kul Smile
Reserverar denna plats för att ladda upp bilder på gårdagens/nattens lir. Blev toklyckat tycker jag! Första gången jag kör organiserat coop faktiskt, och andra gången på anrops servrar (spelade nån timme life innan bara).

Vi var klara kl 04 och jag gick upp kl 07, lite småtrött idag Smile Slutar jobbet 17, då blir det hem och ladda upp screens!
Var är fraps-materialet btw?
granq.game-host.org/upload/granQ_/Image2009-08-24_1931.08.906.jpg

granQ impad över anrop's taktiska och professionella uppträdande som bara kommer av sig själv utan krav på formation eller fireteam leaders.. yeah, den självständige soldaten som fungerar i grupp börjar bli verklighet Wink

sen låg och körde span mot målet, snipers och kulsprutor riktade, ordergivning när någon tyckte var jobbigt och ville suga på tummen? Wink

granq.game-host.org/upload/granQ_/Image2009-08-24_1938.05.734.jpg

Citera

granQ skrev:
granQ impad över anrop's taktiska och professionella uppträdande som bara kommer av sig själv utan krav på formation eller fireteam leaders.. yeah, den självständige soldaten som fungerar i grupp börjar bli verklighet Wink

Hehe, ja det var väl snarare något du brukade få skrika om när vi körde förut? Wink
fick inte med så mycke ifrån nattens Irene.

carlbark lekte macho efter att vi hade blivit nedtryckta av fast tung KSP:
i26.tinypic.com/of3nd2.jpg

sen va pelle också macho:
i27.tinypic.com/rlfd52.jpg

innan vi satte igång Irene fick jag veta hur man använde attachTo kommandot och då var jag tvungen att testa lite..

C130-J med 2st howitzer:
i27.tinypic.com/2n86hi9.jpg

Towtruck med Mk19:
i31.tinypic.com/k6909.jpg

Humvee med howitzer:
i27.tinypic.com/2czvz0p.jpg
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png
Carlbark aka Robert Duvall är macho som vanligt!
Det var en mäktig syn att se honom stå på kullen där vi precis blivit "suppressade"utan att ens få ett skott på sig. Grin
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!

Citera

Lambo skrev:
Carlbark aka Robert Duvall är macho som vanligt!
Det var en mäktig syn att se honom stå på kullen där vi precis blivit "suppressade"utan att ens få ett skott på sig. Grin

det var läskigt när jag gick precis bakom pelle å helt plötsligt hör man tung kulsprute eld å i de ögonblicket ser jag pelle faller ihop framför mig å jag kastar mig bokstavligen på Z knappen å ylade lite i micken.. hehe
Haha fint Rigge! Blir att tänka på spooky när jag ser den där herculesen
AC-130U Spooky, tror jag den heter. Senaste gunship versionen i USA.
granq´s mmai test,

Vi hoppade in i fallskärm, en mäktig syn när vi var runt 15 pers:
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-08-2520-03-25-92.jpg

För er som inte sett en uav så ser d eut så här =)
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-08-2520-16-57-17.jpg

Jorrå anrop kommer ihåg hur man går på led (sitter ju i sen dagistidenPfft)
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-08-2520-28-20-45.jpg

Ska vi skjuta ner helikoptrarna? 10 sek senare bombade mmai oss med artilleri och vi dog hela buntenAngry
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-08-2521-07-45-60.jpg

Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
http://www.facebook.com/video/video.p...0231761884

Här är min lilla film med M90.
från gårdagens MMAI

Webdisciple hoppar fallskärm i morgonsolen

i25.tinypic.com/5mbalw.jpg

vi blev smått förtryckta ett tag.. sisådär 4min innan vi alla dog i ett nafs från artillerield Smile

i27.tinypic.com/15xmsqx.jpg

*note to self* hålla 25m lucka till andra och lägga mig ner efter första artilleripjäsen detonerat 30m ifrån mig.
Då har man reggat sig här på forumet, så då kan man ju lika gärna dela med sig från gårdagens spel.

http://www.youtube.com/watch?v=AT2AEs...T2AEstn_TE
Redigerat av Rasu den 2009-08-26 16:44
Fasen RASU, diggade som fan, gillade hur du gjorde den så dynamisk med musiken, snyggt jobbat=)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt

Citera

Fasen RASU, diggade som fan, gillade hur du gjorde den så dynamisk med musiken, snyggt jobbat=)

Hahaha Grin
img27.imageshack.us/img27/8088/gqcq.jpg
img405.imageshack.us/img405/144/8052.png
är inte denna chillax så säg Pfft

i30.tinypic.com/3469avn.jpg

i26.tinypic.com/33etzy1.jpg

i26.tinypic.com/2mx22jn.jpg

i26.tinypic.com/x4527r.jpg

Citera

Webdisciple skrev:

hehe tackar. Kan själv säga att jag blev lite överraskad hur bra jag "råkade" mixa ihop de två låtarna, iallafall slutet. Smile