Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Lycka till/krya på dig.. Chris_Acrobat
Vi har ju en del sjuklingar på anrop.. från indiska oidentiferade infektioner, kroniska sjukdomsbesvär till rent sjuka (mentalt) människor..

men vill starta en tråd och önska Chris lycka till som skall operera hjärtat i veckan och kommer vara borta 2-4 veckor.
Stort lycka till mannen! Håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande!
Instämmer. Lycka till och välkommen tillbaks när du är pigg igen!
haha, om jag lyckas få tag på en dator med anslutning till internet så, så kommer jag tillbaks tidigare än så. Smile
Operationen kommer säkerligen gå jätte bra, detta är en barnlek för dom, större bekymret är efteråt. Jag ska tydligen ligga still i en säng i 2v för att återhämta mig! Shock

Kan det bli mer underbart än så? Grin

EDIT:
Det kommer inte att bli att bara ligga still, de ska ge mig strikt träning så att den uppsågade revbenen ska läka så att jag ska kunna andas effektivt och normalt. No Biggi. Pfft
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-03-03 13:48
Kan bara citera mitt favoritförban (trots att jag inte låg där själv):

Nos nihil efficere non possumus! (Ing 3 - För oss är inget omöjligt)

Lycka till!!!!
lycka till och krya på digWink
krya på dig! lycka tillWink
Jag instämmer också Lycka Till Grabben!!!!!!
För de som undrar och är mer eller mindre insatt, så kan jag meddela att jag ska operera in en mekanisk klaff, operationen läggs nu i tidig ålder för att jag ska slippa den när jag blir äldre.

Let's get Stroggified! Grin
(med lätt ton av överdrift)
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-03-02 09:46
Imorgon bitti åker jag in! Antingen så är jag där och stannar över helgen eller så kommer jag hem under helgen innan måndagens operation.
Vilket fall så får ni alla ha det bra! Hörs när jag fårtag på en dator igen! Smile
Och tack till alla lycka till, även om det är doktorerna som kommer behöva det ifall de gör något fel, för då kommer min flickvän aldrig släppa taget om dom. Pfft

På Återsende!
/Over-n-Out!

EDIT:
Det blev så att jag kom hem igen under helgen, ska ner till Göteborg igen på söndag kväll.
Blir det något spel denna fredagskvällen tro? Smile
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-03-04 19:04
Lycka till!
fick mail från chris's flickvän idag..
Hej!
Skulle bara hälsa från min pojkvän Chris_Acrobat att han åkt in på sjukhus igen.
Det är inget allvarligt men han ville ändå hälsa att han kanske inte kommer tillbaks
på ett tag.

vi hoppas på det bästa och att han syns snart igen på forum osv..
Trist att höra Chris. Hoppas du snart kommer ut igen.
Ja, skynda dig tillbaka Chris... Det är ju fredag o allt! Ha det gött så länge.
Då var man tillbaks igen Smile
det blev en litet återbesök på Shalgernska eftersom det hade börjat blida vätska runt hjärtat efter min efterlängtade hemgång, för de som vi veta så var det 700 milliliter blod (koagulerat och okoagulerat blandat), vilket ledde till att mitt hjärta inte kunde pumpa blod så som den ville, vilket i sin tur ledde till att jag inte kunde stå upp mer än en halvminut innan det började svartna för ögonen. Smile
Men nu, 700 milliliter blod mindre runt hjärtat så känns allt mycket bättre. Smile

Vill även passapå nu att tacka för alla som önskat mig lyckatill och påkryingar. Smile

Citera

aot2100 skrev:
Ja, skynda dig tillbaka Chris... Det är ju fredag o allt! Ha det gött så länge.

Jag kommer inte skynda någonstans! Mina ben är inte vad de var för 2 veckor sedan, inte bra för muskler att ligga still förmycket. Smile
Jag tog typ 3 snabba steg i går och höll nästan på att ramla ihop.
Och nu så ska jag inte lyfta tunga saker på typ 6 veckor för att bröstbetet ska få läka, de har sågat och sedan bent upp bröstkorgen för att komma åt hjärtat och sedan sytt ihop allt igen med titan-ståltråd.
Fatta vad svaga mina armar kommer vara i maj! Facepalm
Kul o se att du är tillbaka bakom tangentbordet iaf. Uppe på benen får uppenbarligen vänta Smile
Ja det är hjältestatus på dig Chris. Kämpa på och håll uppe modet bara, du är så grym kan jag lova dig... Du får läsa mail, surfa in på anrop och kritisera mina modeller när helst som du känner =) Ta hand om dig nu, hörs!

Citera

aot2100 skrev:
Ja det är hjältestatus på dig Chris. Kämpa på och håll uppe modet bara, du är så grym kan jag lova dig... Du får läsa mail, surfa in på anrop och kritisera mina modeller när helst som du känner =) Ta hand om dig nu, hörs!

hjältestatus på mig? som har legat still i en säng i 2v och lyssnat på musik och spelat patiens? Pfft
de som borde hjältestatus är Sveriges sjukvård, 80 kr per dag och då får man säng, folk som sköter om en, avancerad operation och för att inte glömma häftiga mediciner. Smile

föresten, jag nämnde att det var en planerad operation (första operationen, den som dom bytte klaffen på), va? när mina anhöriga har berättat för andra anhöriga så är det flera som har glömt nämna just det, så det har varit flera som trott att det var akut. Facepalm
och vem fick lugna dessa anhöriga, de som de fick höra det av, eller var det jag? i flera fall så var det jag. Smile

EDIT: Man får ju inte glömma maten också, kanske inte den bästa, men man överlever.
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-04-01 16:37
blev lite orolig och mailade din flickvän.. men hon svarade inte, så klart man blev ännu mer lite orolig Smile

skönt du är tillbaka iallafall..

och visst 80 kr per dygn... tok nice Smile
Där har du helt rätt Chris...Smile