Visa ämne
 Skriv ut ämne
ArmA 2
Körde lite med två av mina polare som jag lurade att köpa spelet. Först lite LDD Kyllikki uppdrag och sen avslutade vi med Domination.

warfaces.se/8/7-1246320197-be70743a333a476dae64d5c572c10a62.jpgwarfaces.se/8/7-1246320216-9839aa8906c57946831c9115ec82992a.jpg
warfaces.se/8/7-1246320272-653c62564dee9bbba43aa6c10c9f6506.jpgwarfaces.se/8/7-1246320324-bb8fda73237c64398ff923681443a461.jpg
warfaces.se/8/7-1246320339-317ff1c1aae711c1cdb589f201ff56a4.jpgwarfaces.se/8/7-1246320350-c585787564af408a131f20930856a688.jpgwarfaces.se/8/7-1246320367-8201b3bc88981340d4d96a6b4f3a559d.jpg
Redigerat av Finarvas den 2009-06-30 02:10
i.imgur.com/RaoBdkV.png
www.ingaklena.se/tmp/bilder/ld1.jpg
Liten bild från kvällens longest day lir
vackert subroc, men fin, varför är två av bilderna med typ rött filter?
Skadad Smile
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Fire1.jpg

En smått stämningsfull bugg, i gårdagens spel. Jag och Suveraan såg denna härliga syn när vi intog flygplatsen=) Tråkigt att vi missade grillkorven.... Cool
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Lite bilder från dagens Longest day (lite över 7 timmars spelande)...
Förminskade bilderna lite...

Extrahering efter poppat T90's
arma2.trracer.se/extrahering.jpg

Glada bassar på väg mot slakten
arma2.trracer.se/grabbar.jpg

Lätt skadad cockpit (undra hur den ens kunde flyga)
arma2.trracer.se/skada3.jpg

Efter en smärre incident med en fientlig HIND så ligger humöret på topp (klicka på bilden, läs texten)...
Generalens favvofiende.
arma2.trracer.se/flyger1.jpg

Jag hade skitkul iallafall Grin
/Trracer
hehe! finfina screens! med vilket program tog du dem? eller var det med prinscr? Smile
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Bakfyllelandning.jpg
Trots bankande bakfylla, och uppe i gryningen lyckades Dejjvid landa för pickup.
Spotify - StagHunt

Citera

Generalen skrev:
hehe! finfina screens! med vilket program tog du dem? eller var det med prinscr? Smile

Jag kör fraps...
Mer screens från kvällens aktiviteter..

Team Anrop luftlandstiger...
arma2.trracer.se/anrop1.jpg

...sen tog några en fisketur.
arma2.trracer.se/fisketur.jpg

I domination kan man tydligen sitta med i mobileHQ medans den airlift:as...
arma2.trracer.se/mobilehq.jpg
arma2.trracer.se/mobilehq2.jpg
En annan variant på airlift var en hummer med TOW, som tydligen funkade skitbra som flygande anti-armor!

Skitkul igen grabbar... Grin
/Trracer
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Chopper1.jpg

sköna gubbar på väg.

i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Hoppa.jpg Ibland

bör man hoppa innan hkpn tar i backen.

i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/DoubleLanding.jpg

Trängsel i luftrummet

i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Campfire.jpg

kvällen skönaste, team anrop på grillfestGrin

/Harry P
Redigerat av Webdisciple den 2009-07-05 04:49
Spotify - StagHunt
A, den grillkvällen var trevlig Wink
Några bilder från kvällens övningar..

Vi spelade på veteran så man visste aldrig vart man var för man ser ju inget alls på kartan.
På bilden väntar vi på en heli-pickup. Slutade med att vi fick markera våran position med rök.
arma2.trracer.se/waiting.jpg

Klawen saluterar och meddelar ett jobb bra gjort. Jag kommer minnas våran springtur nere på stranden. *drömmer sig bort*
arma2.trracer.se/klawen.jpg

Hela gruppen poserar på hangarfartyget.
arma2.trracer.se/gruppen.jpg

Väldigt skoj igen, tack grabbar Smile
Klockrena bilder Traccer, jag slänger in samma bild men med annan fotograf, så att du också kommer med på en teambild=)
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/Skolfoto.jpg

Tack alla ni som var inne och gjorde ett bra lir=)
Spotify - StagHunt
So fucking beautiful!!
Shit vad skoj det var.. Liiiite orolig blev jag att jag skulle meppra er istället för ai när jag såg att vi spelade på veteran mode, men det kanske varit värre om det varit en coop bana med no respawn på. Så nästa gång blir det till att ta en M249 och röja lite. Lite svinn får man räkna med Grin

Och när vi blev nerskjutna i helikoptern och fick hoppa ur och jag inte såg någon annan tänkte jag att nu är jag lost i skogen och får välja att respawna, för jag hade ingen aning om vart jag var.
Jag är ju inte så van med spelet än..

Var skitkul den stund jag var med igår på slutet.
Ja jävla roligt,

Bra rolig grupp spelare här på anrop me, även om man är ny o inte kan så jävla mycket får man bra med hjälp också, så kudos till det grabbar =)

Det är aldrig någon som tvekar att springa 1km för att heal någon, lr åka en extra sväng med helikoptern för att man fastnat med dirtbiken 6km från target i en lite gärdsgård...

Ja bra sköj ! "jävla tur man hittat något sådant, på semestern när det spö regnar ,"
Nice bilder! Ja trracer, våran springtur där ja... *flyr in i drömmens värld* Grin
Jag tyckte det var riktigt skoj att köra veteran. Tackar BIS för att piloterna ser sin position, annars hade det inte varit skoj. Smile
Synd att jag inte kunde lira så mycket igår kväll.
Nu har jag lurat på lillebrorsan Arma2, så nu får vi ytterligare tillökning i squaden. Jag ska posta lite skärmdumpar jag tog igår med när jag kommer hem från jobbet.
Det är inte lätt när det är svårt.
ja fy fan vad skoj det var...

högre svårighetsgrad nästa gång?

AI var PITA iaf...
och vart FAN var mitt understöd?

ensam i en by (vid masterna) med en BTR90 och ca 2 skyttegrupper spetsnaz och en spanande Hind..

så fort man körde upp skallen vid ett fönster så dunkade det in några granater precis utanför