Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Påskstädning i repot
Så här i påsktider känns det som att det kanske är dags att röja upp lite i repan igen.
Det har dykt upp mycket nytt sen i julas och jag tror det går att rensa bort en hel del.
Tyck till och rensa själva om ni vet med er att ni lagt till något som inte kommer användas igen.

@afi och @afi_ace3 - AFI har rätt schyssta grejer i sitt modset, men jag känner inte att det är mycket poäng att ha det kvar om vi inte hänger med i deras uppdateringar.

@akp_spotlight - oklart om detta är användbart eller ens fungerar?

@bwa3 och @bwa3_comp_ace - jag personligen tycker att tysk-modden är ganska schysst, och skulle gärna köra ett OP med den nån gång. Detta har dock mig veterligt aldrig hänt.

@ewk_cigs - Cigarettröknings-modd. Var förr ett krav för murshun_cigs (som gör samma sak). Dock ej längre

@flashlight - vad är det här?

@foxhound_siberian_guard - rhs-ryssar med vinter-camo. Behövs?

@mad_build - byggnader tror jag, nåt krav för en karta kanske?

@mad_resh - samma som ovan

@mrt_accfncs - bokstavligen helt onödig. funktionaliteten är numera inbyggd i CBA med full bakåtkompatibilitet

@vcomai - har vi nånsin använt VCOM? Själv föredrar jag ASR

@ksk_2035_tropic - Blev det nåt KSK-op @Sjoquist?

@r3f_armes - Rätt schysst vapenpack med bl.a FAMAS. Aldrig använt.


Kartor

@beketov_a3

@cla_afghan_a3fix

@dariyah

@diyala_province

@fallujah

@fata_a3

@g-o-s-dariyah

@g-o-s-leskovets

@helvantis

@hindukush_island

@mali

@namalsk

@schwemlitz

@thirsk

@tilos

@vt5

@vtr_angel


Client-side-moddar - Vi borde kanske ha en diskussion om hur vi ska göra med moddar som är avsedda för att köras på klienterna. Personligen anser jag att dessa inte hör hemma i repot. Däremot kanske vi kunde starta en tråd med rekommenderade client-side moddar och steam workshop-länkar till dessa.

@ares och @ares_mod_achilles_expansion - dessa kan tydligen skapa dependencies, så det kan vara en anledning att ha kvar dom. I princip tycker jag dock de borde tas bort.

@cz75_nochain_a3

@dynasound

@l_es

@jsrs-soundmod

@st_nametags
Beketov kommer användas i mitt framtida Pansar OP
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Leskovets, schwemlitz och Mali kommer det dyka upp grejer på med.
Spotlight och flashlight är trasiga bägge två tror jag. Kan tas bort

Jag har använt vcomai men föredrar script-versionen, så modden behövs inte för mig iaf.
Den ständige repo-hjälten ZluskeN är i farten igen ser jag Smile
Jag är repo-hjälten anrop förtjänar, inte den vi behöver Smile

Ovanstående är nu rensat från repot och servern, förutom Beketov, Leskovets, Schwemlitz och Mali

Hittade dessutom ett gäng moddar som låg kvar på servern och skräpade. Dessa är också bortstädade.

@nato_russian_sf_weapons
@l_mount
@jsrs4_apex
@ifa3
@blood_splatters
Är ju väldigt lätt att lägga tillbaka grejer som behövs i framtiden. Pluspoäng för att du orkar sitta och lägga tankeverksamhet på vad som är realistiskt att spara på lokalt. Smile
Lite sen här men det funkade inte som jag ville med @ksk_2035_tropic så inget jag har behov av längre Smile
"Tryck, Tala, Tänk"