Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
SFP AW Invade & Annex
Hade lite tråkigt igår medan jag väntade på att några bakgrundsjobb skulle köras klart så jag gjorde ett litet verktyg som automagiskt kan konvertera missions med BIS soldater och fordon till SFP. Som ett test har jag gjort en snabb port på AW Invade & Annex på Altis. Allt fungerar säkert inte perfekt så ni får gärna lämna feedback Smile

Download: http://hosted.anrop.se/zip/sfp_invade....altis.pbo
och jag som tänkte imorse "borde lira något på onsdag.. men har inget mission" Smile
Får den inte att fungera Sad har iaf gjort klart min version igår som jag och Holmis prövade. Smile ska få någon att lägga upp den så har vi en backup
REMARK: 08
Dagens sämsta buggrapport går till... Wink Om du säger vad som är fel tar det några sekunder att fixa, den jag provade igår fungerade fint men strf90 saknades så det var enda ändringen jag gjorde efter det.
Jag fick den inte änns att fungera Wink
REMARK: 08
Du kan inte tänka dig att posta ett felmeddelande inifrån spelet eller logfilen?
får ingen Pfft men det kan nog vara sfp dev versionen som gör det Wink
REMARK: 08
Testa köra med vanliga sfp istället. Jag dubbelkollade missioner igår och allt startade felfritt utan några errors alls.
Things to fix efter kvällens omgång,

Arsenal istället för VAS
Stänga av respawn, krockar med ACE
Fixa så Zeus funkar
Kolla så airlift av vehicles funkar korrekt

Kul lir annars!
Bör vara uppdaterat med HALO Jump och Virtual Arsenal vid samma officer som hade VAS. Inte haft möjlighet att själv prova det dock Smile
Oj oj oj. Kanske får ta och speltesta det ikv då Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
De ska vara bekräftat fungerande av en annan testare så bör vara fritt o köra. Jag har lagt upp en server som har Invade & Annex på autostart med persistance.
Finns det gripen nu också? Wink
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Nej, den kommer i nästa version
amen zip, kom igen! kan vi få en uppdatering snart?
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Uppdaterad med TP 84 och JAS 39 Gripen CAS
Har vi tänkt använda B-styrka över huvudtaget? ACE3 har ju ett schysst system för det (Ace switchunits). Har ni någonsin spelat Arma 2 insurgency med b-styrka är det samma system i princip.
ooh Coop fast med inslag utav PvP. i like.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"