Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
[OP] USMC AMPHIBIOUS ASSAULT ON PANTHERA
Hmm är det bara jag eller är Kruglikov Nikifor Vladimirovich väldigt lik soodis?
Får jag skriva det här?
Schhh foxmaner! Schhh! dey cant knowz my secretz!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
En annan grupp kommer att få Seal rollerna. Så dem som väntat kommer inte att kunna få en vare sig eller. Sorry! Men det blir lika kul ändå.
yeah, mer inlevelse när USMC och seals inte känner varandra Smile

Citera

granQ skrev:

yeah, mer inlevelse när USMC och seals inte känner varandra Smile


Indeed! samt att vi får visa vårat ytterst bästa beteende!
Är tanken att endast dem som finns i "Crew"-gruppen ska flyga F18, Blackhawks osv?
Crew och dem som finns på nimitz, det är upp till dig att avgöra vem som gör vad. det enda skillnaden att vissa har olika förmågor.
Klargör gärna vilka som har vilka förmågor.
Tex om Storage master är den enda som hanterar lastprylar osv så vill jag ju inte skicka ut denne som F18 pilot och då vill man ju gärna ha en pilot plats till
Storage Master är den enda som kan "spawna prylar" ( Gear, ammo, vapen, uniformer, radios och annat patrask utom fordon. )

Crew, kan inte göra nått speciellet och är menat för att var anågon slags allti allo pilot.

Medic är den enda som kan ta hand om skadade som kommer till sjukstugan på nimitz.

Så allt hänger ju upp till dig på hur du vill alokera runt dina resuser. Alla kan ju fortfarande flyga, och köra båtar och dylikt.
Du kan ju självklart få säga till om du vill switcha någon plats. ( crew till medic, eller crew till storage master etc )
Vad jag vill ha är fler dedikerade piloter så att USMC kan kriga och bli snabbt transporterade till Nimitz för att bli helade.
Att bara en F18 i luften känns lite lite Wink

Storage Master skulle iofs kunna spawna lådor kanske med prylar och sedan vara pilot men då blir ju hans roll väldigt meningslös Smile
Alright, vill du ha en till crew slots? du har två nu. du kan få tre om det är så.
ja tack
it´s done.
Fråga från oss på Seals.
Varför är vi inte MARSOC om de andra är Marines? Pfft

Skämt åsido.
Vi är några fler än 10 som vill vara med, och vi undrar om det skulle fungera för er om vi fick fler tilldelade platser, alternativt om vi kan fylla upp skyttegrupper med de som inte får plats i spaningsgruppen och prickskytteparen?
Ni kommer vara MARSOC då Tordin inte har lagt till någon "SEAL" Mod Pfft

Men det är Självklart möjligt att ni får fylla upp och/eller bli en egen SKyttegrupp Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

Citera

Soodis skrev:

Ni kommer vara MARSOC då Tordin inte har lagt till någon "SEAL" Mod Pfft

Men det är Självklart möjligt att ni får fylla upp och/eller bli en egen SKyttegrupp Smile



Fantastiskt! Tack!


Jag ser att ni har ca 30GB mods för uppdraget.
Trevligt Wink .

Citera

Vicky skrev:
Jag ser att ni har ca 30GB mods för uppdraget

Kod Källa  

288M    @alive
8.6G    @allinarmaterrainpack
22M     @burneslcac
7.0M    @cba_a3
134M    @fa18_a3
102M    @nimitz
378M    @panthera_a3
2.0G    @rhs_afrf3
1.5G    @rhs_usf3
135M    @task_force_radio

What, alive är nästan 300 MB..trodde de var typ en script modul?
Vicky: hela seal teamet är runt 16 pers tror jag. kan kolla med exakta nummer när jag kommer hem idag. men hur vi fyller det är kanske lite upp till Mr Nimitz commander. självkalrt kan ni sätta även gå på andra platser med. det är bara att fylla på där det finns plats. Som det är nu så har jag inte låst upp mera platser för usmc då vi inte kan fylla alla själv. ( jag fyller på dynamiskt ) Vill ni ställa frågor så kan vi fixa en teamspeak dejt och snacka igenom det mesta.

Samt, ni är faktiskt MARSOC, men jag valde att säga seals för att alla skall förstå vad det handlar om. ( plus att det blir lite mera hype )
Redigerat av Tordin den 2015-04-27 10:09
Tordin: Gör missionet som du vill att vi ska spela det. Om det är 16 Sälar och 16 Grunts så blir det jättebra.

Sälarna får bara vara beredda på att SPANA Wink