Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Joint OP med Blackwater
s28.postimg.org/a1qd8tvd5/Anrop_XBlackwater.jpg

Kan bli försök på ett joint OP med Blackwater realism gruppen för att se om joint OPs med engelsk talande folk är något vi vill hålla på med. Det jag kan säga nu är att det kommer vara COOP, mer Anropare än Blackwater i missionet och det kommer va seriöst spelande (typ så som vi spelar på Nikkes OP). Mods, mission briefing och sådant kommer senare.

Berätta gärna vad ni tycker om iden. Hur känner vi om Joint OPs?
Jag kommer ihåg när jag drog in fransmän till Anrop, det var ju grymt uppskattat. Så har alltid hört att JointOP med andra nationer är skoj, alltid en rolig feeling att kunna höra lite annat språk vid sidan av och se hur andra spelar. Så kör säger jag Smile


Stay frosty !
Låter kul! Osäker på om jag kan vara med det detumet dock, påsk n all Frown
Låter kanon skoj, bra initiativ där Swede! Smile
ballt som tusan! kommer nog bli riktigt kul!
Kör på det! skulle vart kul med lite JointOPSmile
katte kabuto no o o shimeyo
Woho 29de kan jag!
Fan vad kul ZiP! Försöker få tag på Blackwater grabbarna för tillfället men kan ge lite mer information.

Missionet kommer att vara på Panthera.
Vi som Anrop kommer att spela som svenskar (var ett tag sen känns det som).

Kan inte riktigt ge mer information tills jag pratat med Blackwater.
There is no English in the breifing mister, and we cant see the pictures either!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
För att jag inte är färdig Angry!

Tog just bilderna nu.
Kan vi ha en "reserv" plats då jag är extremt kåt på att vara med och hoppas på att någon inte kan vara med så jag kan vara det istället.
Ok, jag slänger in 4 reserv platser. Tänk bara på att ni bara kan spela om en av de som skrev upp inte kommer.
Det är taget. Smile
helvete vad mycket mods det blev helt plötsligt!
tordin, lämna din plats vetja så kan jag ta den Wink

och var inte så många addons ändå bara ett par addons för att göra OP:et handikapsanpassat vilket jag inte tycker känns fel.
Med hjälp av allt från Shack Tactical kan även en bild, någon utan lokalsinne, någon med mental nedsättning hitta rätt.

Förstår dock inte varför inte @st_aimbot är med på listan?
Redigerat av Granquist den 2015-03-27 12:40
Jag är inte bitter men... Wink

i.imgur.com/pFSVznt.jpg
cdn.smosh.com/sites/default/files/ftpuploads/bloguploads/meme-tears-mylittlepony.png
Stay frosty !

Citera

granQ skrev:

Med hjälp av allt från Shack Tactical kan även en bild, någon utan lokalsinne, någon med mental nedsättning hitta rätt.



Ja, man borde ta bort zoom-funktionen ur arma också. Kan lika gärna ta bort hela HUD:en den med. Speciellt nametags.
Jag menar, det är inte som att Arma 3 & ShackTac moddarna försöker kompensera avsaknaden av människans:

• Djupseende
• Större synfält
• Bättre syn och ögats dynamiska omfång
• Bättre hörsel (och därmed lokalsinne)
• Känsel för vikt och balans, hur andfådd man är, hur man står, lutar sig eller om någon står en meter bakom dig och andas i din nacke
• Enkla förmåga att känna igen en person från en annan.

På en mer seriös not:

ShackTac Hud kan vara lite konstigt med ögon i nacken, men med tanke på hur många sätt ett spel inte beter sig som i verkligheten så tycker jag att sådana hjälpmedel faktiskt bara gör det till en bättre upplevelse.
Du kan inte räkna ut ifall din kompis står på andra sidan en mur bara med hjälp av ljud i ArmA, då de inte tar med det i beräkningen. Det kommer låta som att han står 4 meter framför dig, oavsett om det är en ljudisolerad vägg mellan er.

Kanske blev en lite väl hetsig post. Men nu har jag ju redan skrivit allt Pfft


Edit: En bra uppgradering till ShackTac Hud hade vart ifall dina vänner endast syns på kartan ifall: De är inom din syn/periferiseende, talar eller springer/gör ljud ifrån sig, eller bara står riktigt nära dig så att man skulle höra de andas etc.
Redigerat av Echo den 2015-03-27 14:34
YouTube:
https://www.youtube.com/user/MasterMindEcho/videos
Tur att ST-addonsen är client-based, så du behöver inte om du inte vill Smile
Stay frosty !
Får ju ändå inte vara med, bara 14 slots Sad