Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Hjälp!
Hej vänner,

Skulle gärna spela med er. Har köpt Arma 3 på Steam och slitit med att försöka få allt på plats, men jag har levt i mac-världen i över tio år och är, ja, helt illiterat när det gäller sådant här. Har loggat in på TS och skulle gärna prata med någon som skulle kunna hjälpa mig att få alla filer installerade (tro mig, jag har lusläst guiden men det vill sig inte). Trist när man pröjsat sura pengar för spelet som verkar extremt kul. Även era OP:ar ser fantastiskt roliga ut.

Clawhammer_banjo på TS.

Tack på förhand!
Hej! Kul att du hittat hit!

Som mac-användare (programmerare) kan jag förstå din frustration över vissa av pusselbitarna :). Mitt tips är att köra Arma3Sync som ser till att du alltid har rätt versioner och rätt addons inför en operation. Vi har en egen dedikerad mirror på GBit lina så bör inte vara några problem att få okej nedladdningshastigheter.

Urlen för vår mirror som du ska stoppa in i programmet är,
Kod Källa  

http://arma3sync.anrop.se/.a3s/autoconfig


Här finns lite guider för hur du använder programmet, de beskriver samma flöde så du ska bara behöva läsa en av de :). Jag har tyvärr inte hunnit skriva en egen för Anrop än :(

http://www.day0.com.au/forum/39th-bat...-tutorials
http://test404.site.nfoservers.com/ar...epo-guide/
http://www.sonsofexiled.fr/wiki/index...s_a_player

Jag ska försöka vara online på TS ikväll. Jag har ett konferensmöte typ 18.30-19.30 men efter det så.
1+ på ZiP, har man problem är det alltid bra att köra arma3sync, (medans playwithsix är en mardröm att använda)
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Om man är konformist är nog arma3sync bäst Smile. Vår mirror kör Play withSIX fast med min klient för att hämta addonsen så indirekt kör även du Play withSIX Grin
Beskriv det inte mer komplicerat än vad som är nödvändigt nu! Smile
Använd Arma3Sync. Får du problem eller inte förstår hur programmet fungerar så skriv bara det i den här tråden, så får du fortsatt hjälp! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Kör manuellt som en riktig karl, automatiserade system går inte att lita på. tarmasync och gaywith6 är lite som att köra med automatlåda på bilen, snasen krymper 10 cm.
Tur jag har lite marginal mot din då Tomten Wink

Men kör med Arma3Sync du Clawhammerbanjo, jag försöker droppa förbi ikväll om ingen har hunnit hjälpa dig redan Smile
det som inte går att lita på är manuella nedladdningar! arma3sync är extremt skönt att använda Smile
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
ArmA3Sync har även "installer" för ACRE och TFAR vilket kan underlätta om man känner sig osäker på var de filerna ska ligga.
Hej igen vänner,

Schysst, vilket gensvar! Hade lite problem med tekniken i går kväll så kunde inte vara online, och lite jobb kom emellan, men försöker komma in på TS under kvällen så kan vi väl se om någon vänlig själ vill förbarma sig över mig. Haha.

Ha de'!

Citera

Clawhammerbanjo skrev:

Hej igen vänner,

Schysst, vilket gensvar! Hade lite problem med tekniken i går kväll så kunde inte vara online, och lite jobb kom emellan, men försöker komma in på TS under kvällen så kan vi väl se om någon vänlig själ vill förbarma sig över mig. Haha.

Ha de'!

Det är bara att komma in. Kan nästan garantera att det finns någon/några som är villiga att hjälpa tillWink
Får jag skriva det här?
Sådär, då borde ungefär hälften av alla installationer och inställningar vara färdiga (Tack LoneWalker!). Har bara lite kvar nu, vilket jag dessvärre lär behöva lite avslutande assistans över TS med, haha.

Ser att huvuddelen av styrkan är uppbunden i operation i TS f.n, men jag jobbar först på fredag, så det lär väl vara klart någon gång innan dess. Öppet och trevligt community detta - sjukt kul.
Inga problem bara kull att hjälpa! Ja lär sitta inne på TS imorgon hoppa bara in så kan vi testa addonsen Wink

Citera

Tomten skrev:

Kör manuellt som en riktig karl, automatiserade system går inte att lita på. tarmasync och gaywith6 är lite som att köra med automatlåda på bilen, snasen krymper 10 cm.


lol^
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.

Citera

Tomten skrev:

Kör manuellt som en riktig karl, automatiserade system går inte att lita på. tarmasync och gaywith6 är lite som att köra med automatlåda på bilen, snasen krymper 10 cm.
eller så kanske tomten behöver sådana program för att kunna installera tfar......
Får jag skriva det här?