Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Training Day
Jag har satt ihop ett litet Tränings uppdrag för det som är intresserade.

Tränings passet kommer att gå igenom grunder för Arma 3 och hur man använder moddar ingame.

Tanken är att alla ska få rätt kunskap till hur man använder de moddar som vi brukar ha till våra OP's.
Go bestefar!!!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Träning ger färdighet!
Jag är på!!!
typiskt, hade med velat vara med! jag är dock hemma vid 23 på onsdag. så tisdag eller torsdag hade varit 10/10!
Lite inspiration:

Grin
Synd att du inte kan vara med Tordin. Men jag tror att den här träningen kommer upp flera gånger =)
ska vi lära oss utav bestefar? Vem kommer stå för "hur man är medic med AGM" Doctor Megele och assistent? Wink
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
låter bra! värt att göra som zip brukar och spela in skiten, då kommer ju all information fram och så vidare. så då kan folk som mig kolla efteråt!

Citera

Soodis skrev:
Vem kommer stå för "hur man är medic med AGM" Doctor Megele och assistent? Wink

Lätt!!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Citera

Soodis skrev:
Vem kommer stå för "hur man är medic med AGM" Doctor Megele och assistent? Wink

Lätt!!


Jag Skulle uppskatta det ENORMT! den där Doktor mengele är jävligt underlig...

illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Finns det plats för fler än 11st?
Då lägger jag till extra platser ^^
Jag fortsätter gärna träningen och förutom det som nämndes senast (radiodisciplin och orientering) föreslår jag:

Mer CQB med tydliga instruktioner hur man bäst säkrar rum, hus (med flera våningar), compounds och andra områden.

Genomgång av olika befattningar. Vad förväntas av en i olika situationer och vilken "position" i gruppen har man beroende på befattning. Ex Chef, StfChef, KSP-skytt, Soldat, Sjukvårdare, Fordonsförare, mm, mm.

Cool
Jag ska kolla på hur man kan utveckla tränings uppdraget så det finns mer för grupper och dess medlemmar.

Det kommer nog bli en fortsättning så det är bara att hålla i hatten =)