Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Att SFP:a eller inte SFP:a
Iaf... KLART att vi ska använda SFP!!! inte måste HELA tiden men för mig är det DEN största anledningen till att spela ARMA.
Slutas SFP att uppdateras så slutar jag spela ARMA... PUNKT
Jag är OTROLIGT tacksam för alla som jobbar med SFP och OP skaparna.
Ni gör BRA skit... inte alltid fullt fungerande i alla lägen men man kan inte alltid få allt man vill ha Wink
Kör nya moddar... testa roliga saker... gör det... det är kul, min ända oro är att det kanske vill testas för mycket på en gång.
Det har sabbat OP fullständigt tidigare. (keep up the good work! we löve u 4 it) Grin
Fä dör, fränder dör, även själv skiljas du hädan.
Men ett vet jag som aldrig dör, dommen över död man -Eddan
Mer SFP åt folket!!! Väntar bara på den där CB90 jag såg på en sjunkbombsvideo *host host*. Har inga problem med många moddar i OP men kan tycka att tomtens poäng är valid. Har ni massa olika moddar med tusen små uppdateringar o extra ljudpatch o hitan och ditan så släng allt i en @Opnamn mapp o dela ut så blir det inga "inte uppdaterat" har folk sen inte laddat hem den innan spelet börjar så får de väl göra något annat den dagen. Med det sagt så är mångfalden det som gör anrop bäst.
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Nu finns både Play withSIX och Arma3Sync att välja på så ser ingen anledning att gnälla längre. Arma3Sync mirror jag satte upp ger för mig 6-7 MB/s vilket borde vara tillräckligt? Då behöver man bara uppdatera de filer som är ändrade och man kommer garanterat ha samma som servern. Både Play withSIX och Arma3Sync gör allt åt en.
CB90 och massa andra roliga båtfanskap! så vi kan ha massa båt opar!
Jag har brutit mitt SFP strejk eftersom många vill spela det och skapar ett mission för 20 pers nu.

Jag vill fortfarande ha tillbaka min gröna ryggsäck dock Angry
cb90 ?? antar ni menar stridsbåt 90 H Smile
Redigerat av matheez den 2015-01-30 18:45
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

Tordin skrev:

CB90 och massa andra roliga båtfanskap! så vi kan ha massa båt opar!


Kan lugna dig att vi har ett riktigt grymt uppdrag som involverar båtar, hkp4, hydrofoner, ubåtar och torpeder färdigt. Jag lägger upp det så snart stridsbåt 90 är färdig!
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!

Citera

Megadeth skrev:

Citera

Tordin skrev:

CB90 och massa andra roliga båtfanskap! så vi kan ha massa båt opar!


Kan lugna dig att vi har ett riktigt grymt uppdrag som involverar båtar, hkp4, hydrofoner, ubåtar och torpeder färdigt. Jag lägger upp det så snart stridsbåt 90 är färdig!


All hail the King!!!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?

Citera

Megadeth skrev:

Citera

Tordin skrev:

CB90 och massa andra roliga båtfanskap! så vi kan ha massa båt opar!


Kan lugna dig att vi har ett riktigt grymt uppdrag som involverar båtar, hkp4, hydrofoner, ubåtar och torpeder färdigt. Jag lägger upp det så snart stridsbåt 90 är färdig!


om den blir färdig.. finns i princip ingen kraft kvar i SFP längre. Så räkna inte med det.
Ingen som vill göra något längre, varken kod, modeller, texturer.. just saying.

Så passa på tanka ned SFP om ni gillat, för gör jag en ny version så tar jag nog hellre bort 50% (typ strf90, strv122 osv som inte håller kvalitet och blir buggar som gör att ingen vill lira). Bättre lira med arma3 reskins istället.

Citera

granQ skrev:

Citera

Megadeth skrev:

Citera

Tordin skrev:

CB90 och massa andra roliga båtfanskap! så vi kan ha massa båt opar!


Kan lugna dig att vi har ett riktigt grymt uppdrag som involverar båtar, hkp4, hydrofoner, ubåtar och torpeder färdigt. Jag lägger upp det så snart stridsbåt 90 är färdig!


om den blir färdig.. finns i princip ingen kraft kvar i SFP längre. Så räkna inte med det.
Ingen som vill göra något längre, varken kod, modeller, texturer.. just saying.

Så passa på tanka ned SFP om ni gillat, för gör jag en ny version så tar jag nog hellre bort 50% (typ strf90, strv122 osv som inte håller kvalitet och blir buggar som gör att ingen vill lira). Bättre lira med arma3 reskins istället.



Nu lägger vi ned SFP!
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Har ni prövat att ändra i SFPs organisation istället? Kanske bra med lite annorlunda sätt att göra saker på.
"Nu lägger vi ned SFP!!" megadeth, nej, det gör ni inte! fan heller!!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
SFP: Swedish Forces Players!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Finarvas skrev:

Har ni prövat att ändra i SFPs organisation istället? Kanske bra med lite annorlunda sätt att göra saker på.


har du något förslag?
Redigerat av Granquist den 2015-02-01 16:32
For the record. Jag älskar SFP och kan ej tänka mig ett arma utan det. Jag skulle gärna ha kvar stridsfordon 90 och stridsvagn 122. de fungerar ju nästan felfritt. Sänk farten lite på stridsfordon 90 så att den inte vurpar så lätt bara.

Jag tycker att nästan allt innehåll i SFP håller hög kvalitet och fungerar spelmässigt.

Till alla involverade i SFP vill jag bara säga tack så jättemycket.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton