Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Call of Sharif
Bröder, det har gått nästan ett år sedan ISIS intog stora delar av vårat land. Ni tog beslutet att göra motstånd och ta värvning i ert lands armé. Nu när eran träning är genomförd så är det dags för er att försvara ert land och era landsmän från den cancer som är ISIS.

Vårat uppdrag är att anfalla en liten stad med ett oljeraffinaderi. ISIS väntas försvara platsen men deras motgångar den senaste tiden har tvingat dem att omplacera styrkor till Syrien så vi bör kunna inta hela byn och komplexet utan större förluster. Fienden uppskattas till mellan 30-60 man och en till två stridsvagnar av typ T-72.

Lycka till soldater, må Allah leda er till seger.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Jag har flyttat OP Call of sharif till söndag nästa vecka.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Jag har stött på lite problem med OP Call of sharif. Jag jobbar för att lösa dem men om jag misslyckas med det så kommer tyvärr uppdraget att ställas in.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Vad är problemet? Behöver du understöd? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
jag jobbar på det med ZiPs hjälp.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Uppdraget är nu testat på serven och allt fungerar. Ses imorgon.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
puu.sh/fEHzt/eba4826019.jpg
Fin bild
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton