Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Tor
Larmet har gått. Ryssen anfaller Sverige med flyg och rapporter om ryska sabotagepatruller har också förekommit. Våran hemvärns pluton har mobiliserats för att söka av Sturkö efter fiendeförband. Enligt flera av de boende som flytt ön så har de sett okända beväpnade män smyga i skogen.
Dags att gå till handling.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Jag vill ha mitt Aimpoint på min AK4!!!! Smile
Jag drar en fuling Nikke... jag satte upp mig som signalist men vet inte om jag kommer att hinna i tid som jag sa igår (men jag VILL) Wink
Fä dör, fränder dör, även själv skiljas du hädan.
Men ett vet jag som aldrig dör, dommen över död man -Eddan
Aimpoint kommer vara standard på alla AK4. Dont worry, be happy.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Utdrag ur SR programmet "ekot"
"God morgon, ekot sänder extra med anledning av de plötsliga och våldsamma luftangreppen som Ryssland har utfört mot Sverige och Finland de senaste timmarna.
Enligt TT började angreppen runt midnatt med flera kryssningsrobot angrepp mot flygvapnets baser i Såtenäs och Ronneby. Dessa angrepp uppföljdes senare med flygbombningar av många militära installationer runt om i hela riket. Enligt Sveriges radio i Stockholm så står många byggnader i brand, bland annat riksdagshuset, högkvarteret och Rosenbad.
Ingen kommentar eller grund till angreppen har givits av den Ryska ambassaden men företrädare från svenska myndigheter manar det svenska folket att hålla sig inomhus och invänta instruktioner från era lokala
kommunledningar. De svenska medborgare med krigsplacering ska med omedelbar verkan inställa sig till sina poster. Mera info i senare sändningar"
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
puu.sh/f1szV/370eac30ef.jpg

Awesome op. Tack Nikke =)
Tack till alla som var med på OP Tor, jag hade roligt som eran ledare och jag gläds över att även ni hade kul.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Alltså det där huset Facepalm
Min ssd fuckade sig. Så ingen video på denna heller. Ska försöka blåsa den imorgon så ska det bli bättre Smile
Får jag skriva det här?
riktigt skönt op! Grin
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Skitkul och bra organiserat!
Vem är det som gömmer sig på altanen?

Citera

Vargen skrev:

Skitkul och bra organiserat!
Vem är det som gömmer sig på altanen?
det var jag. Jag blev pangad i skallen då jag satt på mig en rysk generals kläder Grin och så spawnade jag där sen.
Får jag skriva det här?