Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Triton
Efter några månader av uppror på Altis så har presidenten beslutat att Amerikanska Navy Seals ska in och bekämpa upprorsmakarna. Vårat första uppdrag är en rebellkontrollerad hamn där rebellerna lastar av vapen från ett fartyg. vår uppgift är följande

Mål ett: fyra D30 artilleripjäser som är avlastade från fartyget är gömda i staden.
Hitta dem och spräng dem.

Mål två: en konvoj är redo att lämna staden med mera vapen till rebellera. spräng konvojen.

Mål tre: Återvänd till basen.

Fiendestyrkan som håller hamnen verkar enligt underrättelser vara ganska avslappnad. försök gå obemärkta så länge som möjligt.
Ni kommer ha två miniubåtar och en UAV till ert förfogande.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Lite mer info om OP:et.

Eftersom att vi har en UAV att spana med så kommer ni få göra lite recon med den innan ni ger er iväg. Gruppledarna och det högre befälet kommer sedan att få planera hur de vill göra och hur grupperna ska beväpnas osv.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Ny info om OP Triton. Tydligen så hade jag All In Arma TP aktiverat när jag byggde uppdraget så även om uppdraget är på Altis så är All In Arma ändå ett krav för spel.

Kort sagt, All In Arma TP måste vara aktivt under spel.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Du kan ju annars bara ta bort raderna med AiA från början på mission.sqm så slipper du det Wink
Tack för alla medverkande. Jag tyckte det var jätte kul.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Riktigt roligt op ikväll Smile ska försöka att göra en video imorgon Wink Edit: hade tydligen inte tillräckligt med plats på min hårddisk så ska blåsa datorn imorgon och så ska jag en video till op tor Smile
Redigerat av Foxmaner den 2015-01-24 23:18
Får jag skriva det här?
Tack för ett kul op! Lyckades hålla mig vid liv och tappade inte bort min grupp heller, och tycks tom ha fått några kills. Funkade mkt bättre med agm idag, tror jag fick rätt på keybindings - ett par op till så har jag nog lite koll på riktigt. Smile Tack för hjälpen med agm och allmäna tips till mp-n00b. Smile
/aliSmile