Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Gift to Hades
Här kan ni Diskutera kommande OP Gift to Hades.
Vi kommer att spela som gerilla gruppen FIA mot AAF och CSAT.
uppdraget går ut på att slå ut en CSAT bas i Pyrgos med hjälp av attackbåtar som vi ska sno av AAF.
Uppdraget är skapat för 8-17 spelare och är inriktat på att erbjuda en kul kväll med mycket pang pang.

Hoppas folk vill haka på och vi ses på Söndag.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Tack för medverkande på OP Gift to Hades. Nästa gång blir det nog något liknande när AAF ska slå tillbaka.

CSAT har efter att deras förtrupp förintats dragit tillbaka sitt stöd för Altis, så uppdraget lyckades.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
haha wait wtf!?! trodde op:et skulle vara idag.......
Ja, för söndags-OP brukar ju vara på måndagar.... Jag vet inte hur många OP:s du skrivit upp dig på men inte dykt upp till, men det skulle inte förvåna mig om det var mer än 10. Skärp dig, det är riktigt dålig stil.
Vafan är det för jävla påhopp?!? De flesta OP:en jag skrivit upp mig på och inte deltagit i, har jag signat av mig själv. Ytters få gånger har jag skrivit upp mig, men inte dykt upp. Denna gången blandade ihop dagarna, du behöver fan inte bli mad för det.
Senaste halvåret står det på din profil att du varit med 10 gånger, du har i själva verket varit med 2-3 gånger. Jag vet, för jag varit med på i stort sett alla och varje gång jag sett ditt namn på anmälningslistan har jag inte sett dig ingame mer än två gånger. Smile Bättre att du inte skriver upp dig och dyker upp ändå eftersom du ändå sällan är med trots anmälan, det finns plats.
Haha vad snackar du för skit?? De gånger som det står att jag varit med, så har jag ju varit med. Förutom ett par undantag, som i går t.ex.
Jag varit jävligt noga att skriva av mig, om jag vet att jag inte kan spela just den kvällen. Ytterst sällan det har blivit att jag skrivit upp mig själv, varit uppskriven, men inte dykt upp.
Så förstår inte riktigt vad du babblar om...
Vi säger så. Wink
Haha ja, för att du vet ju helt klart inte vad du snackar om! Smile
starta inget nu r8ted... låt det bara va (gäller också dig, tomten)
Redigerat av matheez den 2014-12-09 11:56
Nog sagt, vet vem jag plockar bort från de grejer jag lägger upp framöver. Wink
Hahaha fine by me m8! Smile