Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Färsking, anmäler sig.
Ja, jag har ju då lurat runt på Anrops forum till och från ett par månader nu. Ska börja med att säga hej: HEJ!

Så, tRiSK kallar jag mig själv, är jävligt nödig på lite seriöst spelande med svenskar. Har lirat med ACE/ACRE tidigare men aldrig med svenskar.
För tillfället pallar datorn inte med ARMA:3 så bra när det väl smäller och har sig i spelet. Så ska hålla mig till A2OA tills efter jul då rean kommer.

Så en liten fråga är väl även om ni ens lirar A2 numera? Har inte fast internet förrens i januari så vill inte bränna hela mobila-datan på att ladda ner SFP och ACE/ACRE om ingen ändå lirar det just nu.

Aja, lite lulligt intro det här blev, hehe. Hoppas vi lyckas stöta ihop i något OP!

/tRiSK
jag har inte varit med om a2 någonsin tror jag, och jag joinade förra december så troligtvis så blir svaret nej
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Var länge sedan vi spelade A2 Smile
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Välkommen till Anrop! Arma hamnar garanterat på steams julrea i December, så plocka upp det då!

img.burrard-lucas.com/falklands/full/elephant_seal_pup.jpg
Oroa dig inte för tomten han är besatt av sälar Smile
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored
Men jag då?Sad
Arma? Detta är ju ett forum för virtuella CS-spelare.
BLÄ!

Citera

Tomten skrev:

Välkommen till Anrop! Arma hamnar garanterat på steams julrea i December, så plocka upp det då!

img.burrard-lucas.com/falklands/full/elephant_seal_pup.jpg


Har redan hela arma-paketet, men det är just datorn som inte pallar arma 3 tillräckligt bra för att det ska vara underhållande. Ska plocka ihop en dator på julrean.
Förstår inte sälens innebörd, men söt var den.
Välkomstsälen är helt enkelt anrops "välkommen till gänget"-grej. Wink