Visa ämne
 Skriv ut ämne
Mediatråden för Fredagsmys!
Här kan vi samla all video och alla bilder från vårt fredagsmys, på tid att det samlas så världen kan uppmärksamma att Anrop är världsbäst på fredagsmys! Wink

15:21, jag (Blue UAV) låg där och såg er åka! Jag var beredd på att skuta er, men då åkte ni iväg. Var det inte ni som gick omkring där efteråt? För jag hörde röster ifrån två pers som gick runt där. Jag tror jag fick båda. Smile
Jag vill gärna höra historier vad som hände runt sjukhuset, för hela det området blev skumt med folk som slutade prata och plötsligt framträdande av döda kroppar!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Vi stack därifrån såfort vi såg Nikkes lik, så det måste varit några andra du hört. Det blir väldigt spännande i det där uppdraget när man inte vet vad som hänt.
Det var jag, Armandur och en Blue till (vem var det?) som sköt Nikke och två till tre andra som gick där. Måste varit Red som kommit för att kolla vad som hänt efter att ni stack. Det är i såna här tillfällen som man vill ha After Action Report. Sad
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-11-18 14:04
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
det måste varit oss (RED) du hörde. vi rörde oss ner och hittade ett par lik och hade 1 - 2 red som blev dödade då vi bestämde oss för att ta oss tillbaka till lasbilen som inte stod långt ifrån quarry (där tomten gömt gisslan)
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored
Jag såg på UAV:n att de var vid Quarryn, det var när jag skulle rapportera till mina lagkamrater som jag märkte att jag var den enda levande kvar. Jag förberedd mig för enmansuppdrag att rädda gisslan när Tomten kom med sin bil och "lämnade" (det var det jag trodde hände) två gubbar. Första tog jag snabbt, den andra smet iväg. Men jag tror det var han jag fick efter kanske 10 minuters letande. Sen var det full fart mot Quarry, men han inte fram innan spelet var slut. Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag gav ordern över radio att avrätta gisslan, sedan skulle vi ge oss av för att leta efter lastbilen, men sen var det två som var sega på att hoppa in i den bepansrade bilen så jag tänkte att de skulle ta den andra... Förstår nu vad som hände med dem, för jag ropade efter dem på radion men fick inget svar.
Så mycket mysterier. Så mycket underbar omgång! Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
ALiVE: War Room allows players and groups to review current and past operations as well keep track of individual and group performance statistics. Shock
EDIT: Jag menar inte att vi skall börja använda ALiVE, jag vill bara uppmärksamma att det finns! Men så länge som man måste göra något aktivt i varje mission (placera en modul) så är jag inte intresserad. Jag vill att det skall ske automatiskt på alla spelade uppdrag, som en server-mod!
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-11-19 23:51
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Nu med sång!


4:59 gjorde mig jätte arg! Smile Jag hade tryckt tillbaka de onda svenskarna som kraschat med sin helikopter på grund min PKM (som jag fortfarande hoppas att någon ond svensk lyckats fånga på bild), så vänder du om och kör rakt in i dom. Sad

Men det gör inte så mycket för vid 5:40 så är det jag och mina kamrater som dränker er med PKM-eld! Både i luften och nere på marken. Smile Det var riktigt roligt när ni började försöka bryta er ut ifrån eran lilla gömma. Grin

Så det var du som dödade mig vid 7:59. Sad

Allt som allt, mycket roligt fredagsmys!!

EDIT: Mitt flin är jätte vackert! 1:15
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-11-25 00:03
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
bästa var granaten vid 07:00.. snyggt, märks att jag missat lite fredagsmys och generalen Smile

Citera

granQ skrev:

bästa var granaten vid 7:00.. snyggt, märks att jag missat lite fredagsmys och generalen Smile

Tycker jag med, jag hoppades på att Tomten skulle lägga upp mer ifrån just det segmentet. Smile
EDIT: Jag begär extended cut!
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-11-25 00:37
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
I detta avsnitt sjunger deltagarna väldigt vackert. Smile

Här kommer A-mob i en separat video:

Citera

Tomten skrev:
Här kommer A-mob i en separat video:
Youtube-video

Vad är det för musik i början? Kommer inte den ifrån Operation Flashpoint?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jo, precis!! Grin
Visa skador lider man inte av. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Tomten skrev:

I detta avsnitt sjunger deltagarna väldigt vackert. Smile





Alltså 5:57 in i klippen kan jag bara tänka på detta.....

http://www.youtube.com/watch?v=D23hLcLYrQ0
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Eftersom det inte blev något mys ikväll får ni sitta och mysa till videon från förra veckans fredagsmys. Smile