Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Custer's Revenge
USA trupper är i Chernarus för att avskräcka ryssarna från att ta över det lilla landet. Fast trots den amerikanska närvaron så har under morgonen rapporter kommit in om Ryska luftburna trupper i närheten. Våran uppdrag är att kolla av några närliggande byar för att undersöka dessa rapporterna.

Stort OP för minst 14 spelare (max 20)
då anrop verkar ha svårt att få ihop 20 spelare för tillfället så undrar jag nu i förväg om någon skulle vara intresserad av detta OP.
Addons är ACRE 2, CBA A3, AGM, RHS Escalation, All in ARMA TP.

Inget Zeus i uppdraget för de som vill veta.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Svårt att få ihop?? Vi var över 20 igår och nästan 30 förrförra söndags-OP:et. Anledningen till att visa inklusive jag själv inte varit så pepp på alla OP är mängden addons som krävs och det inte finns ett pack där alla ligger i tillgängligt. Men släng upp ditt OP nu direkt så får vi se. Det är ju bara 2 addons som inte är standard.
själv kan jag inte alls på söndagar och ibland lördagar överhuvudtaget, och det är då dom flesta ops är förrutom the occassional onsdags op eller fredagsmys som verkar dra igång igen. annars låter det riktigt roligt och som tomten säger, mindre addons eller addon pack, att få ca 20 mods är up to date och man har alla patch och liknande känns att det blir mer skit än spel Frown
Redigerat av matheez den 2014-11-15 15:50
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
plz sunday plz

Citera

Tomten skrev:

plz sunday plz


Jag vill inte vänta två veckor på detta OP och söndag nästa vecka är upptagen av GranQs OP.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Söndag är en dålig dag för OP. Fredag eller Lördag är kung.
Safety First, Humans Second
Här är ordergivningen inför kvällens OP.

Vi kommer att börja straxt norr om Polana vid en bensin station. Mediciner, öronproppar och annat kommer finnas vid två lådor i starten. Extra magasin och radios kommer finnas i våra bilar. Vi ska sedan kolla av och säkra byarna Dubrovka och Krasnostav. Slutligen ska vi kolla av ruinerna vid black mountain (Sydväst om Krasnostav. Vi har också blivit beordrade att hålla oss till huvudvägen mellan de två byarna (Alltså den gulmarkerade vägen på kartan)

Frågor på detta?
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Låter skitbra! Nu är det bara att hoppas att folk vet hur man får RHS Escalation-addonsen att fungera. (Hint, dra ur de båda mapparna och skriv ett @ framför)
Jätte tack alla som var med på OP:et. Kul att så många dök upp och hade roligt även om vi hade en minst sagt kaotisk stormning av slottet på slutet. Nästa OP blir troligen att vi spelar som Arabiska rebeller mot en ond regim. Förbered för AK-47 fun.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Låter utmärkt.
Safety First, Humans Second

Citera

Tomten skrev:

(Hint, dra ur de båda mapparna och skriv ett @ framför)


man kan ladda in modmappar som inte börjar på @ också så det är inte ett problem

Tack för bra op och tack till medverkande, jag hade väldigt roligt.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.