Visa ämne
 Skriv ut ämne
Få till vår logga på uniformen
denna kanske skulle kunna sitta på någon uniform inom flygvapnet
http://imgur.com/...
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored
flygvapenfrivillig region syd? Pfft
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
ja Pfft så har jag något att va stolt över när jag ser uniformen Pfft
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored
Jag rekommenderar att vi skippar ungdomsmärken. Även om det skulle vara trevligt att ha sitt märke på axeln är det inte värt eventuella problem som skulle kunna uppstå.

Snyggt märke i övrigt Wink
jag är inte säker, men jag vet inte om det där är specifikt för ungdomsverksamheten och utan bara för FVRS generellt. Men jag kan ha fel Pfft
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
FVRF flyger ju i regel oftast bara cessnas och stödjer hemvärnet.
Skulle bara coolt med firing from vehicles att kunna sitta som passagerare med en kikare och spana ^^

Citera

granQ skrev:

kan väl lägga upp en snyggare bild, har ju fixat så den är korrekt över marken.. om du nu bara kunde fixa så den får bättre topphastighet och går svänga med vore awesome Smile


Snyyyyyyggt granQ !!! Smile
" Train as you fight "
Klart vi ska ha ungdomsmärken, jag har länga propagerat för att Sverige ska börja använda sig av barnsoldater. Tänk er Hitler-jugend mot slutet av kriget, fast en socialdemokratisk variant av denna vid namn Löfven-jugend. Tror vi är inne på något här! Wink
Ska jag fixa en bild för TrängR? De har ju logisktbataljonen (och även alfhems kompani där jag jobbar ^^)
Tycker ju helt klart att A3 (Wendes artilleri) borde få vara med. Är trots allt det sista svenska regement att mottaga en hedersstandar vad jag vet.
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
@Calzon
tänker du på ? https://riksarkiv...eg-144.jpg
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
@mateez
Typ. Fast tygmärket idag är grönt och svart likt de andra regementenas förbandsmärken (TrängR eller rättare sagt T2 har vart allt mellan blått, grått osv genom åren)
Exakt tomten! Pfft
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored