Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Hemkommen Soldat
Hej på er

Vet inte om ni kommer ihåg mig, men jag kommer ihåg flera av er. Jag var hyfsat aktiv medlem i swepack forum när det begav sig. Jag försvann under sommaren 2006 för att göra lumpen, och hittade aldrig riktigt tillbaka till Operation Flashpoint och Swepack efter muck. ArmA 1 hade precis släppts och jag blev inte tillräckligt imponerad för att tycka att det var värt att skaffa ny dator för.

Swepack.tk försvann också och ersattes (vad det verkar) av anrop.se. Jag registrerade ett konto, men tog aldrig steget att ta kontakt. Jag sökte mig i stället till insatspluton i hemvärnet och där har jag fått mitt lystmäte nu i de senaste sju (!) åren.

Numera sitter jag på en befattning där man inte ser så mycket action, och känner hur det börjar klia i avtryckarfingret igen. Jag skaffade mig en ny dator för ett par år sedan, och när det tog slut med tjejen i somras fylldes mitt liv plötsligt av en väldig massa fritid.

Det känns som att tiden är inne att återuppta soldat-simmandet.
Första inlägget på anrop.. registerad 2007. Det är grejer det. Välkommen tillbaka sådär 7 år senare Smile

Vill du ha lite flashbacks..
http://anrop.se/derp/
Välkommen tillbaka!

images5.fanpop.com/image/photos/29800000/Harp-Seal-seals-29861374-447-319.jpg
Tackar tackar, ja jävlar vad tiden går.
Det där klippet skickade mig tillbaka, vi gjorde allt från att jaga talibaner i afghanistan till att stoppa amerikanska invasioner på winter kodiak med SFP4.

Jag håller på och lär mig ArmA 3 nu, och jag måste säga att det är det första armat som verkligen fångat mitt intresse sen OFP.
Jag kanske hakar på och räddar Bornholm i morgon Smile Om jag bara lyckas få rätsida på ACRE och teamspeak.