Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Seriöst problem
Jag har ett Jätte problem med mitt Arma. Händer ofta att jag går in på lobbyn i multiplayer, väljer min slot och laddar uppdraget. jag kommer till laddningsskärmen med kartan och där fryser spelet fast. När jag väl går till aktivitetshanteraren så står det bara "Arma 3 har stött på ett problem och måste stängas.
Jävligt irriterande och frustrerande. Trodde jag hade löst problemet vid förra OP Steel Fury men icke.

Har någon nån aning vad problemet kan vara.

Svara som om ni pratar med en bebis, jag kan inga tekniska förkortningar eller dator språk. Jag spelar, inte programmerar.
Seconded, stoppade mig från att spela Steel Fury 2. Men Operation Wrecking Ball funkade utmärkt...

Citera

Fjollper skrev:

Seconded, stoppade mig från att spela Steel Fury 2. Men Operation Wrecking Ball funkade utmärkt...


Operation Wrecking Ball fungerade jätte bra för mig med. Körde vi på en annan server då eller vad var annorlunda med Operation Wrecking Ball.
Update, ominstallation fick mig förbi laddningsskärmen men spelet kraschar fortfarande efter ett tag. Första gången jag kom in så höll spelet i kanske fyra minuter, andra gången så kraschade det samma sekund som jag kom in i spelet. Detta är mycket mysko.
Händer det även när du startar omoddat? Tänkte annars att det kan vara någon av moddarna som spökar för dig!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?