Visa ämne
 Skriv ut ämne
OP Wrecking Ball (media)
Video från detta trevliga uppdrag, kan ni hitta alla gömda Miley Cyrusar i videon? Wink

hur många är det?
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Det ska du lista ut! Wink
awesome OP. väldigt roligt.
Du zoomar inte in videon för att fylla hela skärmen? Äntligen! <3
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag behåller alltid korrekt aspect ratio (min skärm är i 16:10), förutom i DCS då det inte märks när man klipper på kanterna. Förra OP:et klantade jag mig dock.
Behåller ja, men du zoomar in så att undre och övre delen av skärmen klipps bort, så grupp-listan och st_hud blir halv. Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Som sagt, endast i förra videon jag glömde ändra i inställningarna. Annars har jag alltid som i denna video, förutom om det är exempelvis en fredagsmysvideo där endast något klipp är med ST_HUD. ^^
Jaså? Antingen har jag sett väldigt få av dina videos eller så har jag fel, för jag vill minnas att jag sett det i ett par. Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Du har valt fel, Chris!! Se fler! Wink


Pfft
EDIT: Jag vet att en av dem är "förra OP:et", ligger dock med huvudverk så jag orka inte kolla vilket det var. Pfft
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-09-30 13:18
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Snyft.. Jag har gjort fel på två, so much shame!! :'(
Äh, trodde du bara var en snåljåp som måste använda hela skärmytan för att du vill använda allt du har betalat för. Pfft
Stör mig jätte mycket på sånna folk. Pfft
EDIT: Eller snarare skärmar och filmer som är instälda på det sättet.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
I need all mah screens! Men som sagt, det är bara när jag glömmer att ändra från standardinställningen det blir kapat. ^^
Du är ursäktad. ^^
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Grymt kul! Men jag satte två robottar i det där jävla tornet! Är det oförstörbart?
Jag har för mig att de brukar gå ner efter tillräckligt med skada, men de tål en del. ^^