Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
Åt vilket håll trär du bältet?
Från vänster, runt bak, till höger (moturs) Från vänster, runt bak, till höger (moturs) 79%[23 Röster]
Från höger, runt bak, till vänster (medurs) Från höger, runt bak, till vänster (medurs) 10%[3 Röster]
Använder hängslen Använder hängslen 3%[1 Röst]
Använder varken bälte eller hängslen Använder varken bälte eller hängslen 7%[2 Röster]
Totalt antal röster : 29
 Skriv ut ämne
Åt vilket håll trär ni bältet?
Som rubriken lyder, åt vilket håll trär ni bältet och varför?

Själv trär jag in från vänster sedan runt till höger, började med det för att inte behöva snöra av mig hela bältet för att kunna ta av mig kniven jag har på höger sida.
Finns bara ett sätt! Från vänster!
Beror helt enkelt på vilken sida man sitter på. Sitter jag på högersidan i framsätet så kommer väll bältet också från höger... Eller...?
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Masterchief461 skrev:

Beror helt enkelt på vilken sida man sitter på. Sitter jag på högersidan i framsätet så kommer väll bältet också från höger... Eller...?


HAHAHAHAHAHAHA! Snubben hänger med i svängarna!

Citera

Masterchief461 skrev:

Beror helt enkelt på vilken sida man sitter på. Sitter jag på högersidan i framsätet så kommer väll bältet också från höger... Eller...?


pbs.twimg.com/profile_images/2727748211/c3d0981ae770f926eedf4eda7505b006.jpeg
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Jag kör från höger, bakom vänster. Misstänker att det har att göra med att jag är vänsterhänt.
EDIT: Tror det har att göra med att du drar igenom bältet på slutet med din starka sida.
Redigerat av Nielsen den 2014-09-09 16:12
varför leder höger????? det är orimligt!!!!!!!!!!!!!!!Shock vänster!!!!!!!
Får jag skriva det här?

Citera

Foxmaner skrev:

varför leder höger????? det är orimligt!!!!!!!!!!!!!!!Shock vänster!!!!!!!


Hur får du 3-5 till att höger leder? Vänster (moturs) leder ju?
det ska fan va vänster!, men vänster eller höger arm över när man korsar armarna vore intressant
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
amadur: såg fel............
Får jag skriva det här?
På gamla sovjetiska armébälten så har du inget val om du inte planerar på att sätta flaggan upp och ner.. och i så fall tar kgb dig och mördar hela din familj
Alltså är vänster->höger rätt svar.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Kan inte sluta skratta... jag undrar hur jobbigt det varit att ta sig ur en bil om man har bältet runt midjan när man ligger upponer!!! Grin
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?