Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Anrop vs. LDDK
Hejsan,
undrade igår om Anrop har intresse att utmana LDDK i TvT någon gång under höstens lopp? Fick intrycket att det finns åtminstone en viss grad av intresse så här kommer detaljerna:

Arma 3
LDDK använder INTE Teamspeak så det blir utan ACREFrown
20 till 25 spelare önskas från Anrop sidan
Någon söndag klockan 20.00 svensk tid, meddelas senare
Troligtvis i stil med "Ryssland" vs. "freedom fighters"
30 min/period, sidbyte
God humör Smile

Säg vad ni tycker.
Redigerat av spinoza den 2014-09-03 10:47
A2?! ACE!? JAG ÄR PÅ! : D
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
A2?! ACE?! Inget ACRE?!

Kom in i 2014 för fan...
Är det mer än typ 5 anropare som har A2 kvar på hårddisken?
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Vi har i princip slutat spela A2, även fast det fortfarande är bättre än a3. Så jag tror det kan bli svårt att få ihop 20st
Jag har A2 kvar, men jag kan inte spela det efter A3. Är det bara jag som tycker att A3 är mycket bättre? Pfft
Visst, man blir betydligt mer anfod i A3, men i A2 känner jag mig som en stor stock! De olika stående positionerna i A3 är bland det bästa jag upplevt! Smile De får mig att känna mig betydligt mer rörligare, även om min kondition är betydligt mer begränsad, än tidigare.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Jag har A2 kvar, men jag kan inte spela det efter A3. Är det bara jag som tycker att A3 är mycket bättre? Pfft
Visst, man blir betydligt mer anfod i A3, men i A2 känner jag mig som en stor stock! De olika stående positionerna i A3 är bland det bästa jag upplevt! Smile De får mig att känna mig betydligt mer rörligare, även om min kondition är betydligt mer begränsad, än tidigare.


Men A3 har icke en av dem bästa realism moddarna som någonsin har gjorts och kommer aldrig ha den heller... Jag pratar så klart om ACE!

Och Arch, om du icke vet hur man installerar ett spel via Steam så kan du säkert hitta någon tutorial på YouTube...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Varför kan inte ACRE få vara på servern så att vi kan spela med det vi är vana vid? Det är ju ett ordentligt handikapp om 20 ovana spelare ska spela utan ACRE.
Redigerat av KaptenKilt den 2014-09-02 19:24
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
låter som vi har en Ace fanboy.... Pfft
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
förresten chief, han sa att det inte var så många som spelar, jag tror att alla vet hur man installera ett spel från steam....+
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Jag spelar gärna A2+ACE utan ACRE men jag är bortrest september. Efter det så Smile
Ser ut som A2 är yesterdays news, så hur skulle det vara med A3 (utan ACRE)? ZiP, det blir nog först i nästa månad vi spelar.
Jag förstår inte hur det går att spela utan ACRE? Det förstör ju realism om alla hör varran å pratar i mun på varran. Men jag säger icke vad ni får och inte får göra, jag bara fråga...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
På den gamla goda tiden satt man i olika kanaler med whisperlists, det blir inget prat i munnen på varandra då. Varför försöker du dumförklara Arch för, Snufflan?
Lungt Tomten... tar inte direkt åt mig av någon vars svenska hade gett ett IG på första provet på SFI Wink Kan inte vara lätt att inte veta att datorspel en gång i en fjärran dåtid såldes på CD/DVD-skivor (och i begynnelsen av mänsklighetens historia tom på kassetband)
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Jag växte för fan upp med disketter och CD-skivor... Digital Downloads blev ju stort först för ca 7årsen, jag var 10 då. Men jag skaffa icke Steam förrens jag var 12 dock. Men än idag använder jag fortfarande CD-skivor (Inte disketter dock...), så kom fan inte å säg att jag är dum i huvudet när det kommer till olika dator format! Jag går ju fan på ett gymnasium som BARA har med datorer å göra med, kommer ju bli mitt framtida yrke att hålla på med spel och program...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Jag växte för fan upp med disketter och CD-skivor... Digital Downloads blev ju stort först för ca 7år sedan, jag var 10 år då. Dock skaffade jag inte Steam förrän jag var 12. Än idag använder jag fortfarande CD-skivor (Inte disketter...) så kom fan inte och säg att jag är dum i huvudet när det kommer till olika datorformat! Jag går ju fan på ett gymnasium som BARA har med datorer att göra. Kommer ju bli mitt framtida yrke att hålla på med spel och program...

Varsågod Smile Tyckte du behövde en liten svensklektion, eftersom det verkar som du inte har det i skolan. Puss!
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Nä, vi har ej Svenska längre...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Ahhh! The Talspråk, It hurts!!!
Safety First, Humans Second
Appro på växt upp med, så har TheFineBros har lagt upp en video underbar video där barnen reagerade på en Apple II.


För den som vill se mer så har de fler underbara videos där de reagerar på klassiska kassett-Walkmen, skrivmaskiner, hemtelefon med nummer skiva och även internet! Smile
Finns inget som får en att känna sig så gammal som ett barn som dessa ungar som suckar åt min barndom! Cool
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!