Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP A New Hope
Skriver av mig p.g.a. jag int kan denna söndagen. Spenderar helgen med att paddla kanot och kajak mellan Bjurholm och Agnäs utanför Umeå. Kommer hem vid 23.30 ungefär.
Rekommenderar att vi byter till all in arma istället för A3MP
Ska se om jag kan få det ombytt till AiA.
Öppna din mission.sqm och kolla om det finns några referenser till ca i addons required. Det händer om du manuellt lägger in något objekt från A2 via A3MP. Annars funkar missionet direkt med både AiA och A3MP Smile
AiAT = Det nya som satsas på.
A3MP = Avslutat och gammalt.
Stay frosty !
Jobbar så kommer runt 20.00-20.15
Blir det A3MP eller AiATP?
Safety First, Humans Second
Så länge missionet inte har objekt manuellt inlagda bör du kunna köra med vilken som. Om flaskberget kollar sin mission.sqm så det inte är med några referenser till A3MP (ca) eller AIATP (aia) i addons required så funkar vilket som då de innehåller samma saker. AIATP har dock lite mer buggfixar och IMHO mycket bättre lightning etc
Jag tror att de ska funka med båda.
Ifall du skall köra på zip-servern så testa gärna uppdraget innan satt det går att starta osv, så upptäcker man eventuella problem i god tid.
Ja, snälla Mr. Fläsk, gör det. Vi har haft på tok för många uppdrag på senare tid som inte gått att spela av olika anledningar och jag behöver min ARMA-dos!! Smile
Vi har startat den jag och Inge. Jag tänkte att folk kan komma in 19:15 så kan man testa om man får något problem eller inte.
Lycka till i krigandet !

i510.photobucket.com/albums/s343/rcsguns/russian_specops.jpg
Stay frosty !
Jag som är helt ny här. hur hittar jag server?
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored
Dyk bara upp på TS med samtliga moddar korrekt installerade så hjälper vi in dig på servern. Smile