Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Hej från en annan klan
Hej jag heter Jimmy "Torak" Eriksson och jag representerar SOD 141 (swedish operational detachment) vi är en "ny" klan som försöker spegla ett Sf förband,

Vi startade våran bana i januari i år som en utbrytning ur SSG, då vi ville spela mera seriöst,

Jag kontaktar nu er för att kunna starta ett samarbete, det är ofta en sf grupp behöver en skyttepluton i ryggen eller att vi behöver träna på att attackera ett objekt som bevakas av en kvalificerad motståndare,

Jag understryker att vi inte är ute efter att fiska medlemmar utan vill bara ha ett samarbete,

Väl mött Torak SOD 141.
Vänta nu? Bröt ni er ut ifrån SSG för att ni vill spela mer seriöst än SSG? Då måste ni ju vara über seriösa? Grin
#SSGsplit

EDIT: Anrop gillar att samarbeta och möta andra, så lita på att något dyker upp!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Sålänge folk skriker "all hail soodis" när jag kommer in på servern är jag på! Grin
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Låter kul Torak, återkom med vad ni tänkt er så kan vi nog fielda en del folk Smile
Vi har aldrig tackat nej till samarbete (coop) eller tävlingar.. fast vi brukar vara dåliga på bjuda in andra.

Klart vi är på.. och om ni vill så får ni även vara med på våra coop's.
Ungefär hur många är ni?
Vi är ganska seriösa vi tränar å använder samma taktik som man gör på riktigt, och vi tränas av personal med flera års erfarenhet i försvaret, jag och en till.

vi är idag 10 fullvärdiga medlemmar och en kandidat.

Hur är det med addons för er? vi har ju själva en hel del
Acre är vår eviga gud, de som föredrar annat är hädare. I övrigt varierar vi ganska mycket. Vi brukar oftast använda AGM numera.
hmm vi har taskforce radio pga ett internationellt samarbete med JSAF, som består av 4 klaner två från usa och en från kanada och oss

Hur ställer ni er till att ladda ner en del av våra addons?
Jag tror inte det ska vara några problem så länge det inte är några jättekonstiga addons. Vi har kört TFR i andra TvTs o så, bör inte vara några problem.
Det skulle vara trevligt om en eller två av er som kan prata för er gör ett litet besök hos oss så kan vi prata lite mera detaljer, låter det bra?
Ni borde testa ACRE nu när ACRE2 är släppt c:
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Det är precis sånt vi kan prata igenom på ts då det är lite lättare Wink
Ni bröt er ur SSG för att det inte var seriöst nog och ni vill samarbeta med oss?
Jättetrevligt, men hur fan tänkte ni där?


http://youtu.be/M...kQ?t=10m6s
Så länge vi får köra med Rebecca Black Enhancement Suit och Xealots skrikmod så är det lugnt.
Man ska inte tala illa om andra, men ssg är inte så taktiska som dem skulle kunna vara.

Det vi är ute efter är kanske en motståndare som tänker lite mera än AI´n gör Smile

Men som sagt ett möte vore bra då det finns mycket att prata om
Ni får börja använda Zeus Torak!


Edit:

Citera

Inge skrev:

Ni bröt er ur SSG för att det inte var seriöst nog och ni vill samarbeta med oss?
Jättetrevligt, men hur fan tänkte ni där?


http://youtu.be/M...kQ?t=10m6s


Helt genialiskt klipp!
det kan ju inte bli värre än fel, varför inte testa och köra 1 gång iallafall och se om vi ska fortsätta eller inte, ja och prata lite vore bra för styra upp allt
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

Torak skrev:

Man ska inte tala illa om andra, men ssg är inte så taktiska som dem skulle kunna vara.

Det vi är ute efter är kanske en motståndare som tänker lite mera än AI´n gör Smile

Men som sagt ett möte vore bra då det finns mycket att prata om


som motståndare är vi svårare än svårast.
Ja det finns många svåra personer här.
BLÄ!

Citera

Carlbark skrev:

Ni får börja använda Zeus Torak!


Edit:

Citera

Inge skrev:

Ni bröt er ur SSG för att det inte var seriöst nog och ni vill samarbeta med oss?
Jättetrevligt, men hur fan tänkte ni där?


http://youtu.be/M...kQ?t=10m6s


Helt genialiskt klipp!


CB det gör vi samt Alive AI men det ger oss inte samma match som en riktig spelare kan Smile

GranQ kom in på vårat TS, ska jag PM dig våra uppgifter?