Visa ämne
 Skriv ut ämne
Ny release på SFP till fredag..
Något som ni märker borde vara fixat?

Inga löften men t ex rotorbladen på Hkp9 har fastnat igen, den skall vara fixad.
Lite strul med ammo lådan och pskottet.
An 14 har inget motorljud.
KSP 90 C har en bug där en trekant poppar upp framför vapnet om man tittar på en man (eller kvinna) som bär på den. Men om du själv bär på bössan är det normalt, bara andra som kommer vara förvirrade.
Bild: http://gyazo.com/...a00287a586
Redigerat av Masterchief461 den 2014-08-18 16:27
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
En sak till, Herkules-planet (TP-84) vägrar lyfta på Chernarus-kartan (vet ej om det gäller andra A3MP kartor också).
Redigerat av Steel rat den 2014-08-18 22:45
Se till så att wamako samt ryssgrupperna funkar ihop med alive, vore najs med lite moto/mechanized grupper också. Ska se om jag får fart på svn på laptopen så _kanske_ jag kan fixa i mån av tid...
sen har vi ju att ksp 90 .. s när man laddar om har en litet band av mini ammunition hängandes där sen ?kassetten? senare täcker
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
sen chief, jag har inte sett en enda kvinna inuti arma 3 ännu, så den som bär den är troligtvis man
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

matheez skrev:

sen chief, jag har inte sett en enda kvinna inuti arma 3 ännu, så den som bär den är troligtvis man

Mena att det kan ha varit en kvinnlig spelare...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Scratch that, kommer inte ens hinna dra in svn tills fredag Angry
Finns ju tjejer som spelar även om det inte finns kvinnliga figurer; Tipp3Rage t.ex.
jag trodde han menade karaktärerna ingame, förstådd inte han menade bakom skärmen...
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

Steel rat skrev:

Finns ju tjejer som spelar även om det inte finns kvinnliga figurer; Tipp3Rage t.ex.


Linda är inte en tjej!

Citera

subroc skrev:

Se till så att wamako samt ryssgrupperna funkar ihop med alive, vore najs med lite moto/mechanized grupper också. Ska se om jag får fart på svn på laptopen så _kanske_ jag kan fixa i mån av tid...


Kollade lite i configen och ser att några grejer är lite knas. Om jag förstår det rätt så ska svenskarna och wamako army funka medan ryssarna och wamako opfor inte gör det, är det korrekt?
Jag är en ost.
Redigerat av Finarvas den 2014-08-21 07:32
Testade bara ryssarna och de funkade inte, har för mig jag har testat svenskarna och fått funka tidigare
Jag ändrade runt lite och fick det att funka med deras example missions. Har du något specifikt mission där jag kan testa så det funkar ordentligt?
Tp84 flyger igen, med physx inlagt. Bmp1 inlagt från RDS också men känns tight få ut något imorgon, del buggar kvar.
Kom att tänka på psg90:s skada är lite låg, ett skott rakt i pannan,och dom Vacklar till lite och sen fortsätter dem döda.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
LK35 funkar inte. Den är vit och släpar i backen efter soldaten.
Då var SFP 0.3.7 släppt, återfinns på startsidan Smile

Till nästa SFP kanske det skulle vara lite fler soldater?

i.imgur.com/HXDVzJd.jpg