Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Ceasars Quarters
Från Kashgar till Homs (Syrien) är det ~350 mil. Från Göteborg till Homs ~315 mil.

Från Homs till Lemnos (Altis) är det ca 118 mil.
Allt är möjligt.
Finns det muslimer så finns det radikala samma som med kristna och judar! Dessutom så ligger grekland ganska nära Bosnien som är ett muslimskt land
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
men för i helvete, man behöver inte vara från mellan östern för att vara en jihadist eller muslim
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Tack för ett Kul OP. Hoppas jag ser er nästa vecka.

Citera

Nikke skrev:

Tack för ett Kul OP. Hoppas jag ser er nästa vecka.


Tack för att någon är on topic. Nu kunde jag inte vara med och hann tyvärr inte briefa Giant. Förstod var lite radio problem, min tanke (gäller typ de flesta op jag gör) var att grupperna skulle undvika radio. Så mest kompch till plutch.
Fy fan vad roligt jag hade det igår, kaoset och paniken som uppstod när vi var vid bensinmacken och sjukhuset. Jätte roligt OP, det var verkligen kul att få komma tillbaka efter ett längre uppehåll! Som jag har saknat Anrop och Arma 3! Tack alla för igår, och tack till dig med GranQ
Även om du inte kunde vara med! Smile
^ Ja det var kul, fick en fin krigsfilmskänsla av denna "battle for bensinmacken", instängda i en bemurad bakgård och beskjutna från tre väderstreck, gruppchef medvetslös, medic försöker nå oss men blir beskjuten och kommer inte fram.