Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Ceasars Quarters
Efter månader av lugn på Altis har en grupp med jihadister gått in under natten och tagit över viktiga byggnader.

Det är nu upp till den svenska fredsbevarande styrkan att rensa upp staden.

Detta op:et kommer med andra ord ha ett enda mål, att rensa en stad men fienden kommer vara svår att hitta så utmaningen blir att säkra och inte missa kolla något hus eller liknande.
Granquist bifogade följande bild:bild:
op_ceasars_quarters.png
känns allmänt som att det kommer vara livsfarligt att gå framför understödsplutonen!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Det finns inga problem som inte kan lösas med GRG!
La till en "spelande reserver" grupp, detta är en grupp som kommer ha platser på OP:et men om det saknas folk i övriga skall de primärt fylla ut de andra.

Min tanke är att alla som vill får vara med på detta OP:et, så blir denna gruppen full så skapar jag en ny "spelande reserver" grupp och gör om Ceasar till något mer spännande än bara skyttesoldater.
Schysst att alla som vill får vara med.

Jag planerar att detta blir min första OP så har inte alltför höga förväntningar på mina taktiska utropp över radion och stridsförmåga.
Det kommer bli mitt första OP också, gör så gott jag kan Smile har dock spelat med en tidigare men nu är jag tillbaka efter ett uppehåll!
Wedde, hade du haft två "L" efter ditt namn så hade du varit en Weddellsäl... och det är bra!

sercblog.si.edu/wp-content/uploads/2013/05/BabyWeddellSeal_SamuelBlanc.jpg

GQ, vilken pluton hamnar eventuella reserver under?
eh, så det betyder alltså att...det nu är dåligt? med tanke på att jag inte har det ^^ Söt säl däremot! Grin
Vi gör det enkelt för oss och kallar dig Weddell helt enkelt! Wink
Whatever floats your boat! Wink
Kan tyvärr inte vara med på OP då jag har en del att stå i som har kommit upp. Hoppas ni har kul. Smile
Hur fixar du till "Jihadister"? Ser ej någon mod i din lista för det, och jag minns ej att det finns i SFP... Bara undra om du kanske glömt att lägga till något i listan...
Redigerat av Masterchief461 den 2014-08-24 09:09
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Masterchief461 skrev:

Hur fixar du till "Jihadister"? Ser ej någon mod i din lista för det, och jag minns ej att det finns i SFP... Bara undra om du kanske glömt att lägga till något i listan...


Milis styrkorna från SFP Wamako kommer troligen att användas som Jihadister skulle jag tro. Jag kan ha fel.
Jo, för när jag tänker Jihadister i A3, då tänker jag mest på CAF Aggressors...
Redigerat av Masterchief461 den 2014-08-24 17:17
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Jihadister behöver inte vara talibaner, de kan vara Kineser om man så vill.
Muslimska Kineser? Trodde folk var Buddister i Kina? Och vad skulle Kinesiska Muslimer göra i Grekland? (Ja, jag tar saker för seriöst när jag märker något dumt! XD)
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
http://sv.wikiped...Hui_(folk)
http://en.wikiped...slim_world

Det är inte bara araber som är muslimer. Det är trots en av världsreligonerna.http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rldsreligion
Vet, men att just Kineser skulle vara det låter lite udda. Finns säkert Muslimska Kineser, ser på din länk att över 10milj Kineser är Muslimer, men jag tror icke att de följer den extrema versionen av Islam... Och jag tror verkligen inte att det härjar runt i Grekland! XD
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Footage also emerged online of a Chinese rebel fighter in Syria, ne Bo Wang, a Muslim convert who calls himself Youssef. He appeared in a video in the northern Syrian countryside, in which he condemned the Syrian government for "butchering every Muslim here in cold blood, including children and women" and stating that "people have no freedom, no democracy, no security and no respect here, not at all."

https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign..._War#China
Fast, det där är icke i Grekland, såååååå... Pfft
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...