Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Anrop TvT UKFRG
Hehe, well that's a pain in the ass. But I won't complain since this'll be fucking awesome! : D (Vet ej varför jag tog det på Engelska, men tack Nibbles!)
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Joo bra kämpat
Hur gick det?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Vann första, förlora andra.
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
2-0 till anrop... förlåt, rättning 2-0 till britterna, ukfrg vann :c
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Oavgjort.
Vad Matheez svamlar om vette katten Smile
Bra jobbat, anropare! GranQ är stolt däruppe i himlen! Nästa gång får vi bjuda dem till oss och ha acre! Smile
Sorry att jag inte avanmälde mig före. men de hände lite saker IRL här för mig som fick föra mig till sös och ta hand om en vän.
There is no door! make a door! - Carl gustav AT
- Torsdag 21 -

Tiden är ändrad till 21.00 för oss och 20.00 för dom.
Stay frosty !
Hade gärna vart med om inte burken var kass Sad
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Skulle verkligen vilja vara med igen men det blir för tajt in på nattskiftet tyvärr.
Altså, det kan ha varit jag!
Server is up for tonight if you want to try your mods: CBA/TFAR/TMR and client sides -- IP is 91.121.223.186 port is 2352
Stay frosty !
Noterar att jag är "soldat 1", har aldrig kört med Task Force Radio, så om jag behöver vara "squadleader" kanske bättre någon kan fundera på ta rollen/vara signalist.

Om det funkar klockrent (acre don't) så är jag dock gärna gruppchef.
Förutsatt att du kör "det senaste" så har jag aldrig haft problem med TFR.

CapsLock för gruppradio
CTRL+CapsLock för Långdistansaren.

Frekvenser osv brukar skötas automagiskt.
Brukar vara lite tvärtomregeln när man hatar ACRE så gillar man TFAR och tvärtom.

"soldat X" gjorde jag mest för att jag inte visste hur rollerna skulle fördelas, så vi fixar sånt väl i lobbyn sen.. snabbt beslut och trix Smile

GranQ du får gärna ta lead och styra upp skutan, så hoppas vi att din TFAR funkar bättre än ACRE för dig Pfft

och ja; frekvenser är inställda redan och allt är fixat så sätt.. ska bara vara att köra.
Stay frosty !
nibbles, mitt problem brukar vara att Teamspeak inte känner av mitt tangetbord. Förhoppningsvis har det med acre pluginen.
Får se ikväll, blir kvar på jobbet ganska länge osv.

Citera

SkaGGet skrev:

Server is up for tonight if you want to try your mods: CBA/TFAR/TMR and client sides -- IP is 91.121.223.186 port is 2352


Lösenooord
om något:

tvt
Stay frosty !
eller

nac
Stay frosty !
Vad betyder "nac"?
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...