Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Anrop TvT UKFRG
Är det någon känd tidsgräns på varje runda? Hoppas nästan på att det inte är det! Smile
Edit: Var det inte så att vid förra TvT:t (Anrop vs NF, under alphan?), så kom ni precis fram till målområdet lagom till när rundan var slut? Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
En ungefär tidsram är 1h per spelrunda, vet inte om det är hugget i sten exakt 1h eller om det är lite "ungefär", lär märkas vid regelgenomgången. Men längre tid än 15-20min vi brukar ha på våra korta pvpspel.

Kommer senare ikväll försvinna för helgen så bett dom posta här eller hojta till när previewuppdraget finns att hämta. Då bör väl om grupper eller helst alla mötas upp för en genomgång för bästa platser att försvara, vart lådorna är, bästa anfallspunkter beroende på N/S/E/W anfall, samlingsplatser etc..

Stort lycka till Smile
Stay frosty !
Ändrade lite på extra platserna.

Plats = Jag väljer att dyka upp och tar på mig att delta som sann Anropare och lyckas vinna TvT spelet !

Kanskeplats = Jag får se om jag dyker upp, inget åtagande, inga måsten, vi får se

Reservplats = Jag dyker upp, jag tar på mig att invänta en plats, folk kommer hata mig för evigt om jag inte dyker upp, detta är ett åtagande

Så själva reservplatserna är inte många, då tanken är att alla som väljer en plats dyker väl upp. Men att ta en reservplats är lika viktigt att man dyker upp som om man väljer en plats. Tänk på det !
Stay frosty !
Låter bra, de som åtar sig att dyka upp och inte gör det förtjänar ett antal rapp med anroppiskan!
Hej skägget.
Var inget illa menat med gmt kommentaren.
Höll på med att arrangera tvt matcher i 2142 under en mängd år och hade ofta problem med tider mellan UK och sverige. Dom sa ofta gmt och kom en timme senare vilket strulade till det ofta.
Mod, kraft och spänst
Non taken Smile
Stay frosty !
Tänk om alla kunde hålla sig till att ange tider i UTC Sad
Ja, speciellt när vi har att göra med sommartid vilket gör att vi ligger på GMT+2 atm. Smile
Spelar ingen roll vilken tidzon man är i är alltid några som inte kan passa tider...

Citera

Grip skrev:

Spelar ingen roll vilken tidzon man är i är alltid några som inte kan passa tider...

Haha, bra sagt! Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Eftersom ingen annan vågar så kör jag TFR gnäll Skägget Grin Grin Pfft
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Någon som styr upp en träningsrunda imorgon kanske? Missionet finns på Tysklandsservern att testköra. Kanske även är bra om Anrop övar lite på TFR? Någon som tar ansvar?
Det har blivit en förskjutning till 2030, pratade med UK arrangörerna. Detta pga så deras folk hinner hem och hinner få igång allt. Så ta tiden i kraft och provspela, träna.

Se till att ha senaste CBA installerat, eller få smäll på fingrarna.
Stay frosty !
Till år 2030 ska väl alla ha hunnit klara Pfft
Address/Inlogg till deras TS? Filter för att hitta/Address till deras Arma-server?
Kommer nog när det börjar bli dags, Nibbles. Smile
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Måste tyvärr skriva av mig från spelet ikväll då min vänsterarm blivit obrukbar. Sad

Jag passar på att säga detta då jag ändå inte ska vara med: Acre 4 evaah!!!
Krya på dig, min vän!
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Någon som vet hur man installerar TFR utan att fucka upp ACRE?
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Du använder PWS.
Ser till så att du har senaste TS versionen.
Klart.
ACRE kommer att sluta fungera iomed att du har senaste versionen av TS men det är inget problem för du ska inte använda ACRE nu Smile
Du ska inte heller starta ACRE när du startar TFR