Visa ämne
 Skriv ut ämne
OP Scalebone 3 (media)


Angående lastbilsincidenten så måste jag säga att jag inte hade en aning om att den skulle komma in i staden, jag hade inte sett det fordonet i vår fordonspool och det såg inte Amerikanskt ut alls, NVG:s är förrädiska och slutligen; jag är en säl, jag vet inget om krig! Grin
En okänd lastbild kommer in i staden mitt i natten. Vad gör du?!

Alternativ 'Safe' - Man ritkar vapnen mot dem, säger åt dem att stanna och kliva ur. Inga fula knep från deras sida.

Alternativ 'Starkt Skeptisk' - Skjut ut hjul/motorblock. Fordonet stannar. Fortsätt sedan till alternativ 'Safe'.

Alternativ 'Tomten'. Brutalt mörda den okända lastbilen samt dess besättning. Skjut först, fråga sen! Gärna med explosiva medel. Wink

Det roligaste var att Bestefar överlevde det hela Grin
Redigerat av Echo den 2014-07-15 02:03
YouTube:
https://www.youtube.com/user/MasterMindEcho/videos
Tyckte de såg ut exakt som Ryssar i min NVG och lastbilen var fan inte 'muricansk! Grin

Ja, Bestefar kastar sig ur lastbilen millisekunden innan den flyger i luften och totalignorerar explosionen för att rusa fram mot mig och skälla! Grin
Videoklippet är privat? Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Bara under natten, gick live klockan 9, prova igen. Smile
Gillar tummbilden! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
En liten justering Smile

Citera

Echo skrev:

En okänd lastbild kommer in i staden mitt i natten. Vad gör du?!

Alternativ ''Merica!'. Brutalt mörda den okända lastbilen samt dess besättning. Skjut först, fråga sen! Gärna med explosiva medel. Wink