Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Hej Hej
Hejsan, Jag undrade om Anrop finns till ARMA 2, Älskar ARMA serien och har ARMA och ARMA 2 dock inte 3, Ska köpa ARMA 3 så snart som jag har råd, Spelet kostar ungefär 410kr på steam och jag har ca 150kr kvar, Haha tid att spara.

Jag älskar verkligen Anrop, Jag har kollat på dualdgamingextra och anrop verkar vara den mest seriösaste communityn jag sett.


Om jag nu köper ARMA 3, Hur går jag då med i anrop?
Välj en slot på en operation, ladda ner alla addons etc som krävs och börja spela. Så enkelt är det Grin
Nonoswe, du är redan medlem. Så välkommen!

Klicka på "Är DU intresserad att spela med oss?", den finns på startsidan. Så finner du nog de flesta av svaren på dina frågor.

Citera

Nonoswe skrev:
anrop verkar vara den mest seriösaste communityn jag sett.


Jag undrar när Anrop gick från att va oseriösa och ointressanta till att va de seriösaste communityn, undrar om de inte har mycket att göra med all exponering på you tube som blivit under de senaste året.

Citera

Nonoswe skrev:
Spelet kostar ungefär 410kr på steam och jag har ca 150kr kvar, Haha tid att spara.

Om du vill spara så mycket som möjligt, så sök på Prisjakt och kolla i butiker. Fick höra att Elgiganten i Uddevalla sålde Arma 3 Delux för 50 kr, dock är det priset nu höjt till 200. Men billigt billigt. Smile
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-04-23 09:40
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Grip skrev:

Citera

Nonoswe skrev:
anrop verkar vara den mest seriösaste communityn jag sett.


Jag undrar när Anrop gick från att va oseriösa och ointressanta till att va de seriösaste communityn, undrar om de inte har mycket att göra med all exponering på you tube som blivit under de senaste året.


Grin