Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Har Problem med anrops addons m.m
Hej.

Jag har inte hunnit spela ett uppdrag hos er än men jag håller på att förbereda mig med att ladda ner acre,sfp,sfp island m.m.
Men jag har stött på några problem som jag undrar om någon som har kört här länge kan hjälpa mig med.

Jag hade tänkt mig att mitt första uppdrag ska bli OP Dagsverket 2 och där behöver man sfp Island. men när jag har laddat ner det och lagt det i arma mappen och ska starta det så kommer det upp Error att den inte kan hitta/ladda Träd,stigar m.m så banan blir helt tom med några kullar och hus så hur ska jag fixa det??????
Och på videos m.m där ni kör så när ni använder acre så kommer det ett ljud från radion innan och efter ni pratar men det ljudet får jag inte och jag undrar då om acre verkligen finkar för mig.

Sorry för alla frågor men jag tänkte ta dom nu så att det inte visar sig vara problem 15 min före op.
Om du tittar noga så står även a3mp med... den behövs för att islands ska funka.
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
jag har a3mp med men skulle man ha den som vanligt i arma 3 mappen eller skulle man ha den i sfp islands map????
A3MP är ett separat addon, du installerar det som de andra så hittar dem varandra per automatik.
Använder du en launcher eller gör du allt manuellt?
Jag har ingen luncher. Men när man trycker på a3mp länken så kommer det upp 10 olika länkar man kan ladda ner men vilken är rätt????
A3MP är ett riktigt stort addon som är delat i delar. Så välj varifrån du vill ladda ner och plocka sen hem delarna.
Ok tack för hjälpen. Men jag vet inte vilka delar jag ska ladda ner då det finns så många. Vilket ska jag ladda ner för att få allt att funka.
Jag skulle lada ner part 1, 2 och 3...
sorry att jag inte lär mig men det finns
C-L-F Mirror: 1,2,3
Mirror provided by alduric.pl: 1,2,3
Mirror provided by Rockhount: 1,2,3
Armaholic Mirror #1: 1,2,3
Armaholic Mirror #2: 1,2,3

och jag undrar vilka 3 jag ska ladda ner????

Citera

Foxmaner skrev:

sorry att jag inte lär mig men det finns
C-L-F Mirror: 1,2,3
Mirror provided by alduric.pl: 1,2,3
Mirror provided by Rockhount: 1,2,3
Armaholic Mirror #1: 1,2,3
Armaholic Mirror #2: 1,2,3

och jag undrar vilka 3 jag ska ladda ner????


Varje rad du skrivit in där är länkar till ställen där kopior av addonet finns lagrade. Tryck på en av länken och hämta de tre delarna av A3MP.
ok tack.
Använd PlayWithSix och länken inne på operationerna. Har du ACRE eller JayArma3Lib sen innan så ta bort de först. Den ser till att du alltid är up to date och hämtar bara det som behövs.
Har nu installerat playwithsix och alt funkar fint så min första op på söndag Smile