Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
Ska vi stödja till PWS
YES vad jag väntat YES vad jag väntat 28%[5 Röster]
NO onödigt NO onödigt 72%[13 Röster]
Totalt antal röster : 18
 Skriv ut ämne
Stöd för PlayWithSix
Som många av er redan sett så har PWS kommit in i Anrops OPn allt mer. Tanken är att kunna klicka på en länk och via PWS ladda hem allt och sedan klicka på starta så kommer du direkt in på servern med allt installerat.

Nu är frågan är det något ni spelare vill ha och använder ?
Redigerat av Dahlgren den 2014-04-20 17:37
Stay frosty !
Vadå implementera, vi har kört med det i 3 veckor Pfft
vad är PWS för oss som inte kan dataspråk?
BLÄ!
PlayWithSix, automagiskt nedladdning och uppdatering av addons till en operation. Klickar man länken under PlayWithSix på en operation skapas en "collection" i PlayWithSix programmet som ser till att du har allt du behöver inför Operationen. Du slipper ladda ner mods du redan har och den ser till så allt är uppdaterat. Om det släpps en uppdatering av en mod hämtas bara det som ändrats. Sen kan man joina servern med ett knapptryck Smile

Tog en screenshot på min laptop som bara har A3MP och några små addons sen tidigare,
i.imgur.com/q7v8oF7.jpg
Redigerat av Dahlgren den 2014-04-20 17:51

Citera

Manticore skrev:

vad är PWS för oss som inte kan dataspråk?


det är modermodemet, självaste hjärtat i hårddisken.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Själv har jag passerat de fyrtio och måste väl betrakta mig som old school, då jag vill ha kontroll på vad, när hur hur saker hamnar på min hårddisk, vilket jag inte känner med PWS. Men PWS är ett fantastiskt rsync verktyg och självklart något vi bör stödja, fast alltid ha alternativa nedladdningsmetoder som t.ex. skäggets OP.zip
jo, är nog inne på samma håll som magoo, jag personligen kommer inte använda det, men de addons som faktiskt finns där är ju relativt lätta att lägga till i ops. skulle gärna se att sfp också är en av dom där optional addons:en.

och som opskapare så tar det inte jätte mycket längre tid att lägga till dom, då man ändå lägger till de "vanliga"
dock kommer ju skäggets mission addon alltid vara det jag vill ha då man kör hans op, då de innehåller enbart de nödvändigaste.
Jag rösta nej, för jag kommer aldrig mer att använda det. Efter återkommande problem och nu senast blivit lurad på en reklam-Download-knapp på dess hemsida så är jag trött på den. Men samtidigt så om det funkar bättre nu, så är det ju inte fel.

Men, sen så har ju BI sagt att mods är på väg till Steam Workshop, så snart kanske vi har ett helt inbyggt PWS. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!