Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
kul grej

Citera

Soodis skrev:

Soodis är anrops bästa sniper.



Nja, Soodis är nog anrops bästa GRK-skytt...
OK, anrop sista chansen att påverka min berättelse. Någon i SEAL gruppen måste dö (Jag ändrade Delta till SEAL).
Nominera era val.
I egenskap av vår kära mentor och ledstjärna så måste Skägget dö, gärna väldigt brutalt!
Kan ju hålla med om att soodis äger som sniper... utan mörkersikte så plockade han nog ett 20 tal soldater på runt 800-1200m på magoos SOG uppdrag.
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Så där, nu är min berättelse klar. Nu behöver jag bara någon som jag kan skicka den till som kan lägga upp den åt mig, För jag har ingen aning hur jag lägger upp den själv.

Disclaimer Denna berättelse är avsedd som en kul grej enbart. Karaktärerna är inte menade att vara exakta representationer av sina riktiga anrop motsvarigheter.

Citera

Nikke skrev:

OK, anrop sista chansen att påverka min berättelse. Någon i SEAL gruppen måste dö (Jag ändrade Delta till SEAL).
Nominera era val.

Jag vet att detta är försent nu, men om det hade varit en combatmedic, så hade jag anmält mig själv! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
https://www.dropb...ggehn.docx
Så där varsågoda, 15 sidors berättelse med era anrops favoriter i huvudrollerna.
Den var underhållande, din tolkning av Matheez stämmer så perfekt. Wink I övrigt var detta stycke otroligt vackert: "Medelhavsvärmen var behaglig mot ansiktet men Skägget hade inte tid att mysa."
Me liked, roliga tolkningar !

Skägget APPROVED !
Stay frosty !
det gick, som förväntat, i mening till bromölla
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Riktigt rolig läsning, du måste fortsätta skriva! Smile
Kilt, bringaren av explosiv demokrati! Grin
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg