Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Tack för mig
Sidan kommer successivt att migreras över till att mer efterlikna Enhets. Vi kommer bland annat att importera alla deras smileys istället för våra existerande. De nya bilderna med kaniner och katter är ett första steg i denna processen. Räkna med att det kommer ta ett tag, jag och övriga i Anrops ledning kommer festa rätt rejält den närmaste tiden med de pengar vi fått som muta för att lämna över Anrop.
Hej alla anropare!
Jag har sedan länge varit delaktig i rekryteringsprocessen av figgehn, ZiP, Chris med fler och efter hårda förhandlingar har vi alltså värvat dessa nyckelpersoner, vi tror starkt på denna synergi och har alltså investerat stora belopp för att denna satsning ska säkras.

Mvh
Rekryteringsansvarig - Enhets
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
Tomten 2013-05-21 01:30
Jävlar vilken tomtegrupp "första Svenska arma communityn", jo jag tackar ja...

Från fz
Iom att jag är ironiskt hämmad så har jag problem med konceptet 1a april, något som mina arbetskamrater drar maximal nytta av
Men i min Lärobok För Ironiskt Hämmade, LFIH, så bör detta jämställas med just ett aprilskämt.
Stadsskytte - mer ohygieniskt än så blir det inte
Ja, jag var väldigt kritiskt inställd till Enhets i början. Men det är i stort sett ett helt nytt community nu med en väldigt bra ledare. Man får väl omvärdera sina åsikter??
Anrop is dead, Long live the Enhets.
HEHE yee right.
Under de senaste veckorna har Anrop fört anteckningar över varje enskild spelares prestation och uppförande under OP. Individuella betyg har satts därefter och jag har gått igenom dessa tillsammans med personalansvarig officer på Enhets. Om några av er undrar varför ni ännu inte fått någon invite från dem så beror det sannolikt på att era betyg är för låga.

Om ni önskar överklaga era betyg så skall ni vända er till Anrops spelarombudsman.
don't copy that floppy
Nästa person som nämner enhets kommer att få en permban från Anrop, jävla svikare.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Okej, pga Xealots drastiska uttalanden så måste mitt eget community slå stort hos alla !
Även Xealot har gått med på att joina så länge han fick hålla i banhammern, vilket han fick.


Redigerat av SkaGGet den 2014-04-02 16:05
Stay frosty !

Citera

Giant skrev:

Under de senaste veckorna har Anrop fört anteckningar över varje enskild spelares prestation och uppförande under OP. Individuella betyg har satts därefter och jag har gått igenom dessa tillsammans med personalansvarig officer på Enhets. Om några av er undrar varför ni ännu inte fått någon invite från dem så beror det sannolikt på att era betyg är för låga.


Skit! Kunde du inte förvarnat mig så att jag också fått en chans? Sad Jag vet att jag varit upptagen, men inte så upptagen!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Tomten skrev:
Därutöver så håller Enhets på att knåpa ihop en CV-90, något GranQ vägrat göra trots personliga löften till mig att den ska vara klar innan 2013 är över.


Vår CV-90 är klar men har sålts till SAM studios i en motköpsaffär för att de inte skall släppa något annat än screenshots. Politik på högnivå..

Förövrigt har jag bestämt att jag skall bli chef igen över Anrop och de gamla medlemmarna, vi kallar oss Anrop's Retroaktiva Grupp (ARG)
Jag och de andra retroaktiva kommer att gå i krig mot alla som går med i den där "En-hets". Vi räknar inte med att göra något aktivt, inte än iallafall.. men kanske på sikt, eventuellt något.
ahh fan för anrop, jag sticker till ssg HEJDÅ
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Alltså, i vanlig jävla ordning får Kilt aldrig vara med. Seriously guys, det var 2012 som min Hind flög in i Finarvas Mi-8. Det är 2014, get over it.

Får väl vara med i "ARG" istället. Angry

edit: OCH ÅT HELVETE MED ALLA JÄVLA DJURBILDER Angry Angry Angry Angry
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
EnHest har även har börjat med Swedish Armed Forces Soldiers The Game(SAFSTG)

WIP bild här: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2...estoze.jpg

Om ni vill ha early access så kontakta xealot.
all form av desertering eller försök till nystart räknas som myteri, vilket straffet är arkebusering följt av hängning och dränkning.

detta straff kommer genomföras om ej sagda verksamhet är stoppad till 0001 020414.

under tiden gäller undantagstillstånd, där varje individ kan vara en förrädare, därav rapportera allt skumt till alla, och bevaka din stridspars-kamrats rörelser för felsteg. om du inte får någon sorts rapportering förvänta då dig att alla är emot dig, och vidta nödvändiga åtgärder för att försäkra din egna överlevnad, så länge detta inte strider mot högre befäls order, då detta resulterar i myteri, och sagda straff då kommer gälla.

"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Äntligen ger det bidrag jag gett på 10% av min lön för en övergång till Enheten utdelning. Skönt att de drivande krafterna i denna kamp nu har råd till ett rejält rus. Bra jobbat Zip, Daffman m.fl!
Det blir många bans ikväll
jag kan nog lika gärna göra ett massutskick istället för att skriva ihop individuella PM
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Ahhh the smell of betrayal
Stadsskytte - mer ohygieniskt än så blir det inte

Citera

xealot skrev:

Det blir många bans ikväll
jag kan nog lika gärna göra ett massutskick istället för att skriva ihop individuella PM

Var inte bitter nu xealot, det är förändringens vind! Det är inte mer onartuligt att Anrop går över till Enheten, än att Operation Flashpoint: Dragon Rising gick över till Arma.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag och Masterchief461 ska ta över Anrop och leda sidan framöver. Jag som OP skapare och Masterchief som admin.