Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Träna med Anrop
Hoppas du tycker att det är kul! Smile
Har ett problem med Thrisk. Den dyker inte upp i spelet trots att den ligger i min ARMA 3 mapp. Lösning?
Sätt ett @ framför namnet på mappen. (Har för mig att det var den addonen som inte hade något)
Så. Nu dök den upp, tackar
Tråkigt med serverstrul, ber om ursäkt för det :/
Tomtens upplevelser på 30 sekunder. ^^

Nästan så introtext/videon är längre än det inspelade materialet Pfft
Stay frosty !
Hade jag haft kvar mitt gamla långa intro hade det helt klart varit det. Pfft
Skriver av mig på Onsdagsträningen. Kommer vara borta under dagen och är osäker om jag hinner hem till 20. Hinner jag så hoppar jag in på den plats som finns ledig.
Hej jag skulle också väldigt gärna vara med, Finns det lediga plattser?
Absolut, titta på första sidan, klicka på den bild där det står "Träna med Anrop"

http://anrop.se/o...php?id=152
Stay frosty !
Det ska jag absolut göra!, Vilken tid va det ni skulle köra? o är det bara att komma in ts3, eller kontaktar ni mig?
Allting står på operationsmodulen som finns dels på första sidan men också länkat tidigare.

Träna med Anrop - "Ta terräng"
Startar 2014-04-16 20:00

Dyk upp på Teamspeak minst en kvart innan, folk brukar samlas runt en halvtimme. Men en tumregel är att innan en kvar iaf. Om det är första gången kan det vara bra att komma lite tidigare om något skulle strula.
Stay frosty !
Hej mycket ledsen att jag missade denna chans, jag hade lite saker som kom emellan.... När finns det en andra chans? är värkligen mycket intresserad av att få prova på detta i "Spel" också Smile
Jag skulle rekommendera fredag. Brukar vara lite mer pvp och "party-spel" då så det är en bra chans att lära sig Smile
Kommer det finnas en chans och träna den här veckan? Spelas det t.ex. på fredag?
det spelas varje fredag i princip och träningar BRUKAR vara på onsdagar
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Kan ju säga att där är lite randomgaming då o då... bara till att hoppa upp på ts när man är ledig o kolla vad som händer. händer att vi kör annat roligt också (man lär ju känna folk om inte annat).
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Alright, då är jag med på fredag iallafall, vare sig det är träning eller något annat.
Vecka 18. Kris på Altis igen. Spaningspatrullerna har lämnat oroväckande rapporter och nu mullrar det i fjärran. Snart börjar marken skaka - fienden kommer! Kan Alfa Quebec försvara sina ställningar? Har grk förberett eldspärr på rätt plats? Är flaskhalsarna ordentlig minerade? Ska ammunitionen räcka eller kommer figgehn dyka upp och spela i just din grupp?
don't copy that floppy