Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
SweFor Op: Zargabad
tanken är som sagt att jag funderar på att ge fordons gruppen möjliga 148:or för intern kommunikation inom gruppen på långa avstånd, medans 119 endast kommer finnas på gruppchefer och plutonchef. och alla ska fortfarande ha tillgång till personliga 343:or.

missionet i sig är fortfarande ett work in progress, men förhoppningsvis ska det vara roligare, och lättare än vad mitt förra mission var.
väldigt intresserad om hur man ställer ner accuracy på ai inne i editorn, om detta är möjligt?.

tack och hej, kommer uppdatera mer under morgondagen.

Edit:

fick tips av Skägget om möjlig lösning på Ai:s pricksäkerhet, så detta kommer bland annat vara något som ska bli intressant att se hur det fungerar.
för tillfället så körs Op:en utan bränsle scriptet som sagt, då detta inte riktigt behövs för testande av hur uppdraget flyter/känns.
har även försökt stänga av respawnknappen, och håller bleedout tiden kvar på 90sekunder. finns 6 liv totalt/ person, detta i hopp om en kombination av rädsla för livet och ökat samarbete inom grupp, och mer användning av stidspar / gruppstrid.
Redigerat av Imcrazy den 2014-01-14 12:35
Ursäkta den sena posten.

Då detta var min första OP med Anrop så vill jag bara säga att jag hade en uteslutande bra upplevelse. Spelar gärna mer av denna typ av OP.
Jag tyckte det var riktigt skoj att cirkulera banan från helikopter perspektiv, speciellt när jag och Totte flög omkring i Ghosthawken och gav understödseld för att sedan landa och transportera trupperna.

Mer helikopter åt mig! Wink
jo, funderar på å slänga upp "nya" zargabad imorr igen, inte så jättestor skillnad från sist men finns en playable reporterplats, som blufor gärna kan hitta och sedan ta tillbaks honom till basen för att "vinna"

medans reportern är väl mest sugen på att få en bra story, så han kanske vill utforska å bli typ "embeded" är mer av ett "for jokes side objective" för tillfället, men kan bli kul iallafall (dessutom saknar reportern både radio,karta,klocka, och kompass) och inte säkert att han vill bli hittad. men vem vet han kanske söker upp blufor.
Redigerat av Imcrazy den 2014-01-17 13:24
har bytt ut btc revive mot ett annat revive/dmg script som heter cupcake medical system, så ska bli intressant å se vad folk tycker om det, hunnit testa det litegrann och det verkar ha potential.
www.heliport.de/fileadmin/templates/_img/hubschrauberBilder/Sikorsky---Boeing-RAH-66-Comanche/large-Sikorsky---Boeing-RAH-66-Comanche-4.jpg
ge honom en blackfoot för i helvete! Shock
Kommer vi att ha Oshkosh M-ATV´s denna gång. Inte för att det är något fel på dom men vore trevligt med Galtar.
jo, kommer nog va hunters tills sfp 0.2.9