Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ACRE för ArmA 3
råkade editera istället för att posta nytt inlägg för jag kan inte hantera datorer
yolobolo, se nedanstående inlägg
Redigerat av xealot den 2014-05-17 21:16
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
2014-05-18
ACRE uppdaterat till rev 45
JayArma3Lib uppdaterat till rev 49
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Uppdaterade paketet med senaste CBA.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
2014-05-31
ACRE uppdaterat till rev 46
JayArma3Lib uppdaterat till rev 50
CBA_A3 uppdaterat till 1.0.6.212
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
ACRE vill inte fungera i Arma3, Enligt spelet hittar den inte JayArmA2Lib... något som gått snett vid senaste uppdateringen eller bara jag som fuckat upp det hela?
Låter som om du råkat installerat ACRE för Arma 2. Testa att ladda ner http://hosted.anrop.se/xealot/ACRE_pr...elease.zip
Jävlar, nu fick jag givetvis 2st ACRE, 2st JayArma3lib och 3st CBA. Går det att ta bort dessa addons helt och börja om?
Ta bort samtliga filer relaterade till acre dvs @ACRE, @JayArma3Lib, @CBA_A3 och acre mappen i userconfig och sedan så packar du upp min zip fil igen när allt det gamla är borttaget.

Glöm inte bort att läsa den medskickade readmen och säkerställ att du har lagt in det korrekt.
Om du fortfarande inte får bukt på det så kan du haffa mig, zip eller någon annan på TS så fixar vi det där istället för att klottra ner den här tråden i onödan
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Får detta felmeddelande In-Game (Singelplayer) "ACRE: @JayArmA2Lib addon not anabled! Check jayarma2lib Installation!", Använde ACRE_prerelease.zip, Gjorde enligt instruktionen i Readme + att jag lade till dll-filerna i TS3:s plugin-mapp.
Aktiverade du dom i TS också ?
Stay frosty !
2014-06-08
ACRE uppdaterat till rev 50
JayArma3Lib uppdaterat till rev 54
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
ACRE2 är ute, Tråd låst samt att acre_prerelease.zip tas ner.
Hoppas att mina releaser och installer var till någon nytta under året i alla fall. Smile
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.