Visa ämne
 Skriv ut ämne
Arma3 Media
Stream ifrån idag, https://www.twitc...v/86228693
Filmade också från tysk-op:en, dock blev filen ca 60 gb så vi får se om jag någonsin lyckas ladda upp den.

Är det nån som testat shadowplay? Använder dxtory just nu och det blir bra kvalitet men äter 5-10 fps och filerna blir väldigt stora.
Med OBS kan du skicka upp materialet direkt till Twitch / YouTube i decent upplösning så slipper du reservera massa storage. Samma sak gäller även Shadow Play, du kan ladda upp det direkt till Twitch så du slipper lagra det lokalt.

Citera

Alekanderu skrev:

Filmade också från tysk-op:en, dock blev filen ca 60 gb så vi får se om jag någonsin lyckas ladda upp den.

Är det nån som testat shadowplay? Använder dxtory just nu och det blir bra kvalitet men äter 5-10 fps och filerna blir väldigt stora.


Har ett plugin för dxtory som jag använder som gör filerna små och mysiga att ha med att göra. Bästa är att kvalitén inte försämras. Kan skicka över det till dig ikv Smile tex blir en 60gb film ca 15-20gb ist Smile

Usch. Pratar inte så ofta engelska, jävlar vad knackigt det var i början. Men kul op ändå, synd på respawn bara. Filmade också och lägger eventuellt upp det under veckan. Fast innehållet blir ju typ likadant eftersom vi satt i samma vagn.
3 filmer, 1 vagn.
Måste säga att även om ACRE känns rätt buggigt och jobbigt jämfört med TFAR så gillar jag ljudet i ACRE mer än TFAR.



illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Gårdagens highlight!

Kvällens OP!

illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

Op Polar Glory (6:e nov)

Film från mitt mission som vi körde i somras, Operation Gul drake (7:e augusti)
Gårdagens OP!


illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Op Blackjack: