Visa ämne
 Skriv ut ämne
Arma3 Media
TABLE FLIP! Det var klart det bästa under onsdagens träning!
Nice video Echo Grin
i.imgur.com/gQHKk2T.jpg Här är jag, en väldigt fin bild tagen utav Wambo, vettifan vad han gjorde bakom mig dock..


Här är en video från en kort tid innan vi norrlänningar anslöt oss till Anrop. Fylld med torra skämt, mysig stämning och faktiskt rätt bra kommunikation. Perfekt om man behöver en ArmA III fix Wink

"Men om vi gör såhär, Von Silverhelm... Heim... Heilm? Hill? Silv ...Hjälmjäveln kallar jag dig."
Ibland går det inte så bra. Smile


Ja, hej hej!
Gokarts är najs! Ni andra borde vara med. Smile

OP Orangestate: Peter Pan http://cloud-4.st...FF06F8D01/
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Nice liten "Easter egg" där GQ! http://cloud-4.st...AF99017F0/
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Med den avsluts musiken borde helon varit målad i regnbågsfärger.
LoL
Mod, kraft och spänst
Så här är min andra video där jag har använt SFP.

https://www.youtu...e=youtu.be

What do ya tink, är den ok att släppa lös på internätet?
Namnet på videon är just nu ganska dumt, om nån kommer på ett bra namn så skulle jag bli glad.Smile
Öka upplösningen lite och byt bakgrunden på SFP loggan till svart, initiell feedback sådär. En del övergångar som behöver ses över. Rätt bra tempo! Kinda like it, bra showcase av enheter.
Tackar, jag har ändrat lite, försökt få vissa övergångar att passa till musiken bättre(enkla ändringar, jag orkar inte göra om "scenerna" ) samt så har jag ändrat SFP bakgrunden till svart. Jag suger i gimp så den blev lite rufsig i kanten men det får duga. Pfft

Ska försöka ladda upp med högre upplösning, men jag kan inte lova något.

Tack för feedbacken. Smile

edit: upplösningen kan jag nog dessvärre inte ändra på, videon blir lite för stor att ladda upp då.
Redigerat av paecmaker den 2014-07-12 22:39
Gillart, snygg video!
Bakgrunden är fortfarande vit där på slutet, vore snyggare med helsvart så slipper man vita på svarta ramarna när videon inte fyller skärmen.

Har du provat att exportera i något annat format och hög upplösning? Det är lite väl pixligt just nu Sad

Citera

ZiP skrev:

Bakgrunden är fortfarande vit där på slutet, vore snyggare med helsvart så slipper man vita på svarta ramarna när videon inte fyller skärmen.

Har du provat att exportera i något annat format och hög upplösning? Det är lite väl pixligt just nu Sad


Jag har inte laddat upp den nya än Pfft

edit: Okej, här är den nya versionen med högre upplösning


Redigerat av paecmaker den 2014-07-13 09:47
En av de bättre fredagsvideorna tror jag, trots att jag fick dubba mig själv. Jag gjorde det dock med djup inlevelse, så man märker det knappt!

Dat ending thou... (Solly Sad )
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Tomten: Oskarsnominering för bästa röstskådespelare. Helt klart.
Jag levde mig in ordentligt och lät alla mina års teaterträning komma till nytta!