Visa ämne
 Skriv ut ämne
OP Desert Freedom (MEDIA)

Ja, hej hej!
Såg mer ut som om du figgehn ramlade av helikoptern som stod still på marken, gjorde en faceplant på marken, svalde tungan och bara dog direkt av ren förvåning..

..vi i Foxtrot blev ju iaf mördade av Wamb !
Stay frosty !
I min rapport efter uppdraget till högre uppsatta så tog jag äran för allt. Bara så att ni vet.

Fick en befodran också.

Citera

SkaGGet skrev:

Såg mer ut som om du figgehn ramlade av helikoptern som stod still på marken, gjorde en faceplant på marken, svalde tungan och bara dog direkt av ren förvåning..

..vi i Foxtrot blev ju iaf mördade av Wamb !

Ja vettefanken exakt vad som gick fel.. Verkar som de som repelerade inte orkade hålla i när det svishade fram i häpnads-väckande 2kmh Grin
Känns som en viss pilot skakade helikoptern i tron om att det var en mekanisk tjur att leka "se hur många soldater som kan hålla sig kvar" för att sen rått skratta för sig själv "zero".
Stay frosty !
Finns ju ett flertal olika fastropescript som alla har olika maxhöjd. Såg att helikoptern låg runt 42 meter, vissa script har 35 som max. Imcrazy borde ha koll på vilket han använde och därmed vilken maxgräns som gäller.

Sedan tror jag SkäGGet har en förkärlek till att kasta sig handlöst ut ur helikoptrar Smile
Börjar tro att det är folk som vill mig livet.. ska aldrig mer sätta min fot i en helikopter igen, alltid kolla ryggsäcken efter bomber, se så mina vapen är laddade och västen har skyddsplåt.. någon eller några är ute efter mig.. någon... någonstans...
Stay frosty !