Visa ämne
Sida 2 av 2: 12
|
OP Sleipner [nu med ADDONS]
|
|
Publicerat 2013-11-10 22:34
|
|
Är lite nyfiken på vad Romeo Golf tyckte om mig som GC...synd bara att man inte alltid vet om man kan använda sig av växelvis/ansatsvis, blixtlås etc. Hade hjälpt mycket vid vissa tillfällen ![]() Tyckte RG skötte sig väldigt bra, var ju faktiskt den enda gruppen som överlevde till 100% ![]() |
|
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:24
|
|
Tyckte att du skötte dig lysande SuperSverker. Lite synd att vi inte såg mer action bara. Annars en jävligt trevlig tour där hela RG kom hem helskinnade | |
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:41
|
|
Från mig Skägget > Tack till er som spelade och hade det skoj ![]() Frågan är nu > Till nästa gång, skall vi göra en del 2 där vi tar upp där vi slutade nu Eller köra något helt annat ? |
|
|
|
Publicerat 2013-11-10 23:48
|
|
Delta kör upp på en kulle och parkerar. Det rasslar till och så hamnar vi här.. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 00:17
|
|
Pratbubblan pekar fel, det var inte jag som sa det. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 09:14
|
|
Citera Tomten skrev: Tyvärr var det nog mina... lite mindre kloka ord... Till Skägget > Jag ser gärna en del 2 av OP Sleipner. Redigerat av Sandberg den 2013-11-11 10:59 |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 12:43
|
|
Citera Tomten skrev: Jag vet inte hur ni var placerade riktigt så chansade! ![]() EDIT: Och japp, mer Sleipner-style. Mer MCC oxå för då vet man inte riktigt vad som kan tänkas hända. |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 13:18
|
|
Gjorde tabben igår att inte ställa om datorn till att köra allt ljud i hörlurarna så fick spelets ljud i högtalarna (högtalaren...) och ACRE/TS i hörlurarna >_< Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" ![]() Denna stil av OP är helt klart ett roligt alternativ och får gärna dominera söndags-open! RIKTIGT UPPSKATTAD!! |
|
|
|
Publicerat 2013-11-11 14:16
|
|
Citera Werzion skrev:Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" Jag lyckades också tabba mig när det kom till orienteringen, vilket delvis kan skyllas på att man inte ser ett skit i galten. |
|
|
Sida 2 av 2: 12
Gå direkt till forum: |