Visa ämne
Blue Crown E05 - Final Push (Media)
|
|
Publicerat 2013-08-28 22:14
|
|
Så här såg det ut för mig och Totte under dagens OP:![]() Länk till bilden (större version) http://imgur.com/EZ3UlFL Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-08-28 23:34
|
|
De svenska styrkorna befinner sig på Copper och två skyttegrupper närmar sig från Nordväst, respektive Nordöst.![]() Sammanstöt i Nordöst två svenskar nedkämpade. ![]() Jag skickar in Tzatziki 70. ![]() Två svenskar nedkämpade. Försöker dra ur gruppen, men misslyckas. ![]() Vi placerar våra fordon i Hull Down-positioner. ![]() ![]() Figgehn övervakar våra soldater ![]() Svenskt pansarskyttefordon i fönstret, ingen trevlig syn. ![]() Skyttegruppen stormar ![]() Svenskarna leder ut sina fångar, (utan genomförd skyddsvisitering) ![]() Min sista grupp Tzatziki 60 skjuter vita rökgranater för att signalera sin kapitulation ![]() |
|
|
|
Publicerat 2013-08-29 12:17
|
|
Mitt perspektiv de sista minuterna. Min röst ville inte följa med i inspelningen så Figgehn framstår som en galnings som pratar för sig själv ![]() Kodord Souvlaki |
|
|
|
Publicerat 2013-08-29 12:57
|
|
Länkar till streamar från OP:et GranQ Jyrgas |
|
|
|
Publicerat 2013-08-29 13:16
|
|
tyvärr går det väl inte visitera? :/ men ja lite dåligt att vi inte hann plocka figgehn där. | |
|
|
Publicerat 2013-08-29 13:18
|
|
Få oss att ta av uniformen, genomsöka den på marken, låta oss ta på den igen. Typ den enda varianten jag kan komma på. | |
|
|
Publicerat 2013-08-29 13:23
|
|
Citera Toktotte skrev: Dock så frågade inte Svenskarna oss om vi hade vapen, eftersom det är ett spel tycker jag det hade räckt och fångarna måste vara ärliga. I detta fall gäller ju att man RPar lagom, och svenskarna borde även sagt att inga "sudden moves" ![]() HÅLL ELD... klipp från Jyrgas: Redigerat av figgehn den 2013-08-29 13:29 Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-08-29 13:49
|
|
Citera Toktotte skrev: sant, ingen dum idé ![]() |
|
|
|
Publicerat 2013-08-29 14:21
|
|
Citera granQ skrev: I ArmA2 fanns det ju en animation där man gav upp, undrar om den ligger kvar, har för mig man fick binda om den själv... Ja, hej hej!
|
|
|
|
Publicerat 2013-08-30 11:52
|
|
Då har Tomten nöjet att presentera sin synvinkel på uppdraget... och ja, "håll eld" är med, vi får även se Sillburkz granatattack mot en stackars Tomte, Tomtens granatattack mot en hemsk fiende och mycket mer skoj! ![]() Redigerat av Tomten den 2013-08-30 12:47 |
|
|
|
Publicerat 2013-08-30 12:09
|
|
Citera tomten skrev: Blir till att titta på när jag kommer hem, men är hitills det roligaste OPet hitills. speciellt då jag nu i efterhand måste se alla andras vinklar då man själv inte var med i stridens hetta ![]() Ja, hej hej!
|
|
|
Gå direkt till forum: |