Visa ämne
 Skriv ut ämne
Blue Crown E05 - Final Push (Media)
Så här såg det ut för mig och Totte under dagens OP:

i.imgur.com/EZ3UlFL.jpg

Länk till bilden (större version)
http://imgur.com/EZ3UlFL
Ja, hej hej!
De svenska styrkorna befinner sig på Copper och två skyttegrupper närmar sig från Nordväst, respektive Nordöst.
i.imgur.com/LOP4xvn.jpg

Sammanstöt i Nordöst två svenskar nedkämpade.
i.imgur.com/7nYN1h7.jpg

Jag skickar in Tzatziki 70.
i.imgur.com/BjVgBn2.jpg

Två svenskar nedkämpade. Försöker dra ur gruppen, men misslyckas.
i.imgur.com/rVJLLPk.jpg

Vi placerar våra fordon i Hull Down-positioner.
i.imgur.com/agLa3eF.jpg

i.imgur.com/JXu0FKn.jpg

Figgehn övervakar våra soldater
i.imgur.com/YUpAGH7.jpg

Svenskt pansarskyttefordon i fönstret, ingen trevlig syn.
i.imgur.com/LOyfwUM.jpg

Skyttegruppen stormar
i.imgur.com/X9CdaB8.jpg

Svenskarna leder ut sina fångar, (utan genomförd skyddsvisitering)
i.imgur.com/B6eGIaY.jpg

Min sista grupp Tzatziki 60 skjuter vita rökgranater för att signalera sin kapitulation
i.imgur.com/XHNpw65.jpg
Mitt perspektiv de sista minuterna. Min röst ville inte följa med i inspelningen så Figgehn framstår som en galnings som pratar för sig själv Smile

Kodord Souvlaki
Länkar till streamar från OP:et

GranQ

Jyrgas
tyvärr går det väl inte visitera? :/ men ja lite dåligt att vi inte hann plocka figgehn där.
Få oss att ta av uniformen, genomsöka den på marken, låta oss ta på den igen. Typ den enda varianten jag kan komma på.

Citera

Toktotte skrev:

Få oss att ta av uniformen, genomsöka den på marken, låta oss ta på den igen. Typ den enda varianten jag kan komma på.

Dock så frågade inte Svenskarna oss om vi hade vapen, eftersom det är ett spel tycker jag det hade räckt och fångarna måste vara ärliga.

I detta fall gäller ju att man RPar lagom, och svenskarna borde även sagt att inga "sudden moves" Wink

HÅLL ELD... klipp från Jyrgas:

Redigerat av figgehn den 2013-08-29 13:29
Ja, hej hej!

Citera

Toktotte skrev:

sant, ingen dum idé Smile

Citera

granQ skrev:

Citera

Toktotte skrev:

sant, ingen dum idé Smile

I ArmA2 fanns det ju en animation där man gav upp, undrar om den ligger kvar, har för mig man fick binda om den själv...
Ja, hej hej!
Då har Tomten nöjet att presentera sin synvinkel på uppdraget... och ja, "håll eld" är med, vi får även se Sillburkz granatattack mot en stackars Tomte, Tomtens granatattack mot en hemsk fiende och mycket mer skoj! Wink

Redigerat av Tomten den 2013-08-30 12:47

Citera

tomten skrev:

Då har Tomten nöjet att presentera sin synvinkel på uppdraget... och ja, "håll eld" är med, samt mycket annat skoj. Wink

Blir till att titta på när jag kommer hem, men är hitills det roligaste OPet hitills. speciellt då jag nu i efterhand måste se alla andras vinklar då man själv inte var med i stridens hetta Smile Men upplägget, High Command, sakerna som hände gjorde det enromt kul!
Ja, hej hej!